Imi ichid ochii si il vad intr-o padure,langa o cascada.Era cel mai frumos peisaj pe care il vazusem pana acum.Era ingandurat!Legatura se pierde,am simtit o slaba ameteala iar apoi mi-am revenit repede.Incerc sa-l adulmec,trag aer puternic in piept.Mi-am schimbat culoare ochiilor,sarind pe geam.I-am luat urma,nu era atat de departe pe cat ma asteltam.Acea cascada era la granita de haita Silver Moon.Ce facea acolo?Oare atat de vinovat sa se simta?El nu isi a seama ca mai mult rau imi face daca fuge de mine?Ooo doamne barbatii astia si egoul lor!Eram aproape de cascada,puteam sa-l vad!Am marit viteza sa nu faca cumva vreo prostie,am sarit direct la el in brate sarutandul salbatic,asa dor mi-a fost de buzele alea.Prima oara imi raspunde,dar apoi il intrerupe
-Ce s-a intamplat?
-S-a intamplat ca te-am ranit!Am crezut ca te-am pierdut!Am zis ca inebunesc,nu imi mai puteam controla lupul,asa ca am plecat...,si o lacrima evadeaza din acei ochii negrii
-Hey!!!!ii iau fata intre mainile mele,uite n-am nimic!Vezi!Nu mi-ai facut nimic,sunt aici,si sunt a ta!Mai auzit?Nu mai pierdut,nu m-as putea ierta daca te-as parasi!!Intelegi???Pentru tine lupt!!!Xander,te iubesc!!Sa nu uiti asta!
Nu mai spune nimic si ma saruta!Incep sa plang,mi-a fost atat de dor de el,nu stiu ce as face daca nu l-as mai putea sa-l strang in brate si sa ma joc cu parul lui,in timp ce il sarut!E ca aerul pentru mine!
-Mi-a fost dor de tine!imi spune
-Si mie!Sa nu imi mai faci asa ceva!Ai inteles?
-Da,am inteles,apoi ma saruta din nou
Ajungem acasa,intr-un final.Xander avea ceva de lucru in birou,asa ca eu m-am dus in camera,sa imi fac un dus,mai bine o baie,am nevoie sa ma linistesc...Intru si le pat vad din nou o scrisoare
Draga mea Summer,
Imi vine sa il omor le nemernicul de Xander pentru ce ti-a facut!Din cauza lui ai stat inconstineta doua zile!Daca ai stii cat de am fost!Ti-am mai spus ca te iubesc!Am vrut sa il nimicesc,dar nu m-a lasat inima,stiu ca il iubesti,dar nu pentru mult timp,stiu ca vrei sa stii cine sunt,dar daca ti-as spune ai veni dupa mine...Hai ca pana la urma iti dau un indiciu,eu ti-am fost si profesor si prieten,desi eu am vrut sa fim mai mult,tu ai spus ca nu e posibil.Ai spus ca nu poti iubi pe nimeni in lumea asta...si uite ca poti,cu ce e el mai bun decat mine?Mi-ai frant inima atunci cand m-ai respins,si ai incercat sa scapi de mine,sa fugi,dar uite ca te-am gasit si nu mai poti fugii!!
Cu drag,profesorul...
Ooooo e un mare!!!Numai sa indrazneasca sa se atinga de Xander ca ii distrug tota haita!Si pe el o sa il chinui!Numa sa ma puna la incercare...
-O Jason!in ce te-ai bagat???Te-ai luat de cine nu trebe...
Merg din nou in birou la Xander sa-i arat scrisoarea,dar de data asta am o alta abordare.Ciocan si intru
-Hey!il sarut si apoi ii arat foaia,apoi cand vad ca i se schimba culoarea ochiilor,il sarut apasat si ii spun
-Al meu!si ma joc cu paru lui
-Stii cine iti trimite astfel de scriisori?ma intreaba el
-Da,uite stii eu ar trebui sa iti spun mai multe...
-Ascult!ma ia la el in brate,si ma fixeaza cu ochii
-Pai eu am crescut in New York!Parintii stateau foarte putin pe acasa,asa ca nu aveam ce sa fac,prieteni nu prea aveam,asa ca intr-o zi m-am dus la un bar.Era o zi neagra lentru mine,complicatii la scoala.In bar era mare agitatie,vorbeau de nustiu ce cursa.Eram curioasa asa ca l-am intrebat pe barman deslre ce este vorba.Toata seara am vorbit cu el,pana cand Jason si-a facut aparitia,era cel mai bun sofer,era un varcolac,un Alpha mai exact.Pusese ochii pe mine,dedi nu eram suflete pereche,m-a invatat sa conduc ca o profesionista,el m-a ajutat sa imi intaresc caracterul.Se indragostise de mine,in fiecare zi incerca sa ma seduca,dar nu a reusit,o data sa imbatat pentru ca l-am respins,si a incercat sa ma forteze sa fiu cu el,dar nu a reusit,mi-a dat o palma,de o trebuit sa ii mint calumea pe ai mei.Nu mai scapam de acolo daca Beta-ul lui nu intervenea!M-a scos de acolo,si mi-a spus sa nu ma mai intorc,asa am si facut...Nu scotea nici un cuvant,pana s-a apropiat de mine,si m-a sarutat...
CITEȘTI
Deep Love with an Alpha
Hombres LoboHey, sunt Summer,am 17 ani, am parul negru, avand in inaltime 1,70,sunt destul de inalta pentru o fata,nu??Ochii mei sunt intunecati,adica sunt negrii.Sunt destul de tupeista,si nu suport ca cineva sa ma comande,adica imi ascult parintii pentru ca l...