Unul dintre teste...

8.2K 436 14
                                    

Ma trezesc de dimineata intr-o camera straina,apoi imi amintesc toata ziua precedenta,cearta cu unchiul de dimineata,ciocnirea cu vampirul,privirile insistente ale sufletului meu pereche,crizele de gelozie,suruturile,Apha Suprem..si testele carora voi fi supusa astazi...aaa...chiar testele abia astep sa surprind oe toata lumea,adica nu oi fi avut eu cel mai bun antrenament,dar dupa cum v-am spus...liceul ma ajutat,in ce fel???pai auzul mi s-a imbunatatit incercand sa aud toate secretele si toate barfele din scoala,mai ales ale profesorilor pentru santaj,nu ma judecati,trebuia sa supravietuiesc,apoi mirosul si viteza,cand era ceva bun la cantina,ceva ce toata lumea "vâna" cum ar fi tortul de ciocolata,sau tirramis-ul,eu eram prima care stia ce si cand si va servi,bineinteles ca ajundeam prima la cantina,spre mirarea tuturor,nimeni nu se pune intre o fata si dulciuri,apoi vazul si instinctul,sper exemplu cand unele figurante vroiau sa ma faca de rusine esuau,pentru ca datorita instinctului evitam,vazand si simtind pericolul,asa am ajuns una dintre cele mai rele si respectate fete...

-Mama,ce lupoaica rea am!!!ma ia prin surprindere Xander,care vazuse tot felu de amintiri din vechiul meu liceu

-Abia astept probele de astazi!!!Cine ma va testa,il intreb in gimp ce ii priveam ochii aia mari si patrunzatori...mai ales sexy

-Sa inteleg ca imi adori ochii!!spuse cu un zambet,parca satisfacut stii ca ma atrage si nu ii pot rezista..

-Deci,cine ma va testa??

-Pai tatal meu,Beta-ul,unul dintre Batrani si un prieten de-al meu,probabil il stii,pe Gabriel

Cand ii aud numele ma sochez..erau prieteni,dar Xander mai umpic si ii rupea gatul pentru ca ma atins..

-Iubito,cand e vorba de tine,uit de restul,tu fiind pe primul plan..

Iubeam sa aud cum imi spune ca ma iubeste intr-un mod indirect,si  cand facea crize de gelozie,stiam ca ii pasa,il iubeam,nu puteam sa stau delarte de el,daca se departa si nu ii mai simteam afectiunea si caldura corpului ma dezechilibram,parca eram dependenta de prezenta,de dragostea lui...pe scurt eram dependenta de EL, ma saruta dulce pe gat,facandu-ma sa scot un sunet de placere,nu puteam sa cred ca in fata lui eram atat de slaba,cum nu am fost in fata nimanui,era slabiciunea mea,aerul meu...

Sar din pat,dar o mana ma strange de incheietura mainii si ma trage inapoi,cazand pe pieptul lui,il sarut lung,facand o pauza pentru a putea sa rasuflu,vrand sa imi lipesc din nou buzele de ale lui,se aude cineva batand la usa..

-Alpha,micul de jun este gata,iat tatal dumneavoastra va asteapta,spune vocea,imtindu-i frica din glas,oare asa era de infricosat de lupisorul meu..

-Venim imediat,spune el pe tonul de Alpha Suprem care pe altii ii facea sa tremure,dar pe mine ma facea mandra,mandra ca sunt a lui.Il sarut scurt apoi ma indrept spre baie..

-Sa fii cutu cuminte si sa stai locului,mai auzit??

-Da,Luna,si se face afectat,stramband din nas,stiu ca nu-i convenea,dar trebuia sa ne grabim,eram asteptati.

Fac un dus rapid si ies din cabina,vazand ca am uitat sa imi iau haine de schimb, imi infasor prosopul in jurul meu,si ies din baie,cand il vad..era imbracat cu o pereche de blugi negri mulati fara tricou,era asa de...

-Sexy??ma completeaza el,uitand ca imi poate citi gandurile

-Aaa..deci asa vrei sa jucam,ia sa vedem ce ganduri are marele Alpha Suprem

-Ha,am inchid link-ul,nu mai vezi nimic

-Bine,atunci hai sa jucam si mai murdar...

Xander pov.

Nu are cum sa ma faca sa deschid link-ul,dar deodata...fiind numai in prosop,incepe sa il deshaca de la un capat,dar ma intorc rapid acoperindu-mi ochii cu mainile,stia ca daca o sa o vad fara prosop o sa fiu slab,si astfel imi poate intra in minte,dar nu...

Deep Love with an AlphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum