*I. Rész *

257 12 3
                                    

Tudjátok milyen érzés farkasként osztálykirándulásra menni? Érezni a többi Alfa területet? Látni az elpusztult területek? A harc helyszínét amit csak te érzel? Hát én tudom! De kezdjük az elejétől! Sziasztok! Én Kora vagyok ismét egy vérfarkas, egy Alfa. Most lettem 8.-os. A történetet kezdjük onnan mikor tavaly átváltoztatak. Szóval :
Napos nyári napra ébredtem úgy gondoltam el megyek sétálni természetesen az erdőbe. Mikor benyitott apám. (A=Apa,É=Én)
A- Jó reggelt álom szuszék hasadra süt a nap!
É-Már ébren vagyok! Apu lenne egy kérdésem!
A-Hmmm??
É-Kimehetnék az erdőbe sétálni?
A-Eddig kiengetelek?
É-Akkor igen!!!! Ez az!
A-De attól még reggelizni kell kis asszony!
É-Jó tudom!
Lementem reggelizni. Azthiszem valamilyen szendvicset ettem majd gyors felszaladtam, össze kapkodtam egy gyors ruhát egy farmert és a kedvenc farkasok pólómat. Fel kötöttem a hajam és már rohantam is kifele az ajtón még gyors oda kiabáltam apumnak és már kint is voltam. Be mentem az erdőbe és fel másztam egy fára. Igen, igen fára imádom az erdőt! Hallgattam a madarak a tücsköket. Mikor egy hangos ágrecsenés zavart fel. Majd még láttam egy farkast aki az átlagnál nagyobb volt majd eltűnt nem tudtam hogy hova, de még fent voltam a fán. Láttam egy fiút nagyon zaklatott volt talán látta a farkast vagy találkozótt vele? Sose derítem ki hanem nem kérdezem meg gondoltam. Szóval le ugrottam. (F=fiú, É=Én)
É-Sz-szia!
F-Te meg hogy kerülsz ide?
É-ezt én is kérdezhetném!
F-Miotta vagy itt?
É-Szerinted? Te is láttad a farkast?
Erre a kérdésre a fiú egy nagyot sóhajtott mintha meg könyebült volna.
F-Igen............ Attól menekültem.
Halottam a hangjában hogy nem mond igazat de most nem érdekelt annyira teljesen sokk hatása alatt voltam még mindig. Egy kis csönd utan ő szólalt meg.
F- és neked mi a neved?
É-Kora. Neked?
F-Nekem Scott .
É-Oké találkozunk még?
S-(Scott) Lehet!
É-Jézusom mennem kell szia!
Már 8? Az hogy lehet? Sietnem kell haza!
Haza értem szerencsére apám meg nem volt itthon mégis létezik az Isten. Már 9 volt apum haza eset én addigra már meg fürödtem és már kajáltam is. Olyan 1 felé járhatott az idő mikor halottam egy farkast vajon az lehet aki Scottot is megtámadta vajon hol lehet? Mit akart tőlem? Ezzekel a kérdésekkel aludtam el....

Az osztály kirándulás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora