Reggel hallottam ismét a farkast valyon csak nekem üvölt nem tudom de nekem ez olyan volt.
Apum ismét bejöt volna költeni de én már készültem az erdőbe. Igen tudom ott a farkas meg stb. de engem nem igazán izgat most már nem.
A- Hova hova kis asszony? Kéne reggelizni is nem?
É-De apa!
A-Nincs de hurci lefele kajálni majd utána!
É-oké!
Próbáltam kajálni de nem ment valamiért folyton arra a fiúra gondoltam úristen ugye nem?! Gyors meg ráztam a fejem majd mondtam hogy nem Kora biztos hogy nem nyugi! Rohantam ki az erdőbe és az erdő szélén láttam egy vörös szem párt mindent elárult engem várt és nézet. Láttam hogy meg ilyedt. A következő lépésemet ha nem teszem meg most egy átlagos lány lennék és nem eréznem a többi "lényt" szóval normális lennék! De most folytassuk is a történet. Közelebb mentem ő is közeledett hirtelen valami fel bukkant mögötte...... egy fehér is van?! Be rohantam a fehér utánam rohant majd hirtelen rám ugrott.
É-Eresz el! Ne kérlek!
Itt már sírtam láttam a fekete farkason hogy sajnál lehet hogy csak én képzeltem bele magam küzdöttem de éreztem hogy itt a vég féltem ki nem mondható mennyire. Hirtelen a fehér fakas meg harapott majd el tűnt éreztem hogy vérzek. A fekete farkas közelebb lépett majd el sötétült minden még annyit láttam hogy Scott ál elotem majd az ágyamba ébredtem. Ugye csak álmodtam? De éreztem a harapást a nyakamon viszont már nem vérzet sőt már csak a heg volt ott. Mi a fenne hogy gyógyult be ilyen gyorsan? Na mind1 le siettem Mikor láttam hogy Scott meg itt van de miért is?
S- Na fel ébredtél álom szuszék?
É-Te meg mit keressel itt?
S-Enyit érdemlek azért mert meg mentetelek?
É-Tényleg? Akkor mi ez a harapás nyom hmmm????? Akkor kellet volna meg menteni???????!!!!!!!!!
S- Figyelj mondanom kell valamit!
É-Miért is?!
S- Ülj le oké ha baj van szólj!
Majd el kezdet vetkőzni majd hirtelen a szememhez kaptam majd fel kiáltottam.
É-Hé erről nem volt szó!?
S-Nyugi nem azt akarom mutatni!
Szerencsére a gatya tényleg rajta maradt már meg ilyedtem.
S-Csukd be a szemed!
Jézus mit akkar ez de be csuktam.
Majd ki nyitottam. Úristen mit keres itt ez a farkas!
F-(farkas) kérlek ne ilyedj meg!
É-Mi a franc Scott meg evett a farkas!!!?????
S-Nem de ülj le!
É-Jó!
S- Szóval én vagyok a farkas.
Hirtelen sokk ért a fekete farkas ő volt nem tudtam mit mondani majd láttam hogy észre vette és vissza alakult. Kinyitotam az ajtót és láttam egy fényt nem tudtam mit csináljak csak annyit vettem észre hogy rohanok fele és már ott is vagyok. Úristen én is farkas vagyok?! Hirtelen arra letten figyelmes hogy a fény sugár előtt állok és bele is léptem mire fel keltem Scott jött oda hozám.
S-GRATULÁLOK most már Alfa vagy!!!
É-Hogy mi?!
S-Majd el magyarázom. De most gyere haza viszlek majd megint el sötétült minden miért velem történek ilyenek?