*VII. Rész *

181 14 4
                                    

E- Ez mégis mire volt jó?!
É-Hogy befogd azt a lepcses szád, ja meg, meg mutattam hogy hogy nézek ki.
Meg rantottam a vállam.
E-Kedves.
É-Mint mindig. De menjünk szerintem a tanár már keres minket. Kacsintok rá.
E-Nem keresne ha nem húztál volna el!
É-Ki húzzot el kit elsőnek?
E-De én nem az erdőbe!
S- Lányok már mindenütt kerestünk titeket!!!!
E/É- Bocsánat!!!!
Bementünk a szállásra és wow ez valami eszméletlen gyönyörű volt. Mi a 4. házat ami legbentebb volt az erdőben, hát nem is mondom igen éreztem másik falkát. Bepakolunk, és a fiúkkal voltunk, fura hogy a tanár meg engedte, na mind1 kaptunk 3 órát hogy csináljunk azt amit akarunk, szóval Felesz vagy Merszeztunk.
Én kezdtem. Ryera pörgött.
Elmosolyodtam.
É-Nem is tudom........ Puszild meg Scottot!
S-Fúj ne már!!!!
E- Hmmmm..... Buzik.. :3
É- Akkor, vetkőzz ha nem!!!
R-Inkább!!!!
Erre levette a pólóját.
Éreztem hogy Emma majdem el vörösödik. Ezt kihasználva súgtam oda Scottnak hogy adja azt feladatnak hogy kapja le Emma Ryet.
S- Na szóval Emma kapd le Ryet!
E-Inkább vetkőzök!
É-Uhhhhhhh Emma pont itt akarsz, akkor elmegyunk Scottal!
E-Tudod hova menj! A picsámba!
Még ment néhány kör de az nem igazán volt érdekes mikor Rye Scottra pörgetett.
E-Na haver menj Corával az erdőbe......... kézen fogva.
Hogy hogyan?! Akadtam ki magamban.
S-Ok.
Komoly egy sima ok?!
S-Gyere Cora!

Emma szemszöge :

Scott megfogta Cora kezét és kimenetek, de Corán látszott hogy nem nagyon van kedve ehez az egészhez.  De mindegy is. Ryera néztem aki szintúgy félmeztelen volt mint én.
É-Menjen tovább vagy megvárjuk őket?
R- Várjuk őket.-bólintottam majd el feküdtem a padlón és gondolkoztam minden félén ami csak eszembe jutott. Mikor épp már egy igazi haditervet eszeltem ki a tanár ellen akkor Rye gondolt egyet és először csak közelebb jött mire csak furán néztem rá, majd egy sunyi mosoly kíséretében elkezdett csikizni.  Köztudott hogy rohadt csikis vagyok szóval a "végére" már annyira röhögtem hogy kicsordult a könnyem is.
É- RYE JÉZUSOM ELÉÉÉÉGH!!!! MEGHALOOK! - kérleltem de nem tett eleget a kérésemnek. Majd végre valahára abba hagyta és azt vettem észre hogy a derekamon ül és néz engem mosolyogva.
T- Egy csókért nem folytatom-mosolyodott el kisfiúsan. Én erre megráztam a fejem majd újra elkezdett csikizni, mire belőlem megint kiszakadt a röhögés.
É- JÓH, JÓH ELÉG LESZ!!!! BENNE VAGYOK, CSAK ERESSZ EL!! - röhögtem még mindig, majd abba hagyta. Mélyen belenézett a szemembe, majd lassan közeledett felém és mikor már csak pár centi választotta el az ajkunkat egymástól akkor megállt és rám nézett mintha csak az engedélyemet kérné, mire én bólintottam egy aprót. Életem első csókja, ahhoz képest hogy nem így képzeltem el, jó volt. Heves csók csatába kezdtünk, mire én kerültem az ölébe lábammal átöleltem derekát nyakát pedig kezemmel. Az ő keze pedig az arcomon, majd a derekamon pihent meg.

Cora szemszöge :

Sétálgattunk az erdőben. Mit ne mondjak meg untam, rá néztem Scottra és láttam rajta hogy izgul de nem tom miért. Hogy miért tettem fel neki a kövi kérdést, még én se tudom.
É-Ha már így kint vagyunk, egy kicsit ezdhetnénk is!
S-Hát oké...
Úgy érzem ő nem ezt akarta, de nem tudom meg mindig hogy miért.
Futottunk emberkent majd utána farkasként olyan jól éreztem magam, éreztem hogy atjár az Ősalfák ereje, igen ott vagyunk ahol ez az egész kezdőtött ahol ez a farkasosdi el szabadult a világba, mikor az első ős farkas valakit el küldött.
De mind1 is futottam tovább.
S- Nem kénne vissza menni?
É-De menjünk!
S- Én még el rohanok valamiért, te menj vissza.
É-Oké!!
Útközben vissza változtam és el indultam a házunk felé mikor be nyitottam atyaúristen!!!!
Rye és Emma csókolóznak!!! OKÉ MOST VISSZA KAPJA!! Le fotóztam őket amint kész lett a kép már el is kiabáltam magam mintha most nyitottam volna be.
É- Úristen gyerekek!!!!!!!!
E-Mi a... Basszameeg!!!!!!
Leeset az öléből és el takarta az arcát.
Én meg be csaptam az ajtót mintha váratlanul ért volna.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 11, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Az osztály kirándulás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora