Gülümseyerek onayladık. Neyimi? Bangtanpink işbirliğini. Bunun bizim hayatımızın dönüm noktası olucağını bile bile onaylamıştık. Sırada şarkı yazmak ve bir mv hazırlamaktı. Aslında başta oldukça tereddüt etmiştik ama sonra bir haftadan beri hepimizde sanki bir varmışçasına haberleşip,konuştuğumuz için onaylamıştık. Son günlerde kanka gibi davranıyor,nereye gidersek gidelim beraber gidiyorduk. Bu da bizim gerçekten çok sıkı bir dost olmamızı sağlamıştı. Lakin.. ben sanki V'ye arkadaş gibi değil de bir sevgili gözüyle bakıyor gibiydim. Bunu diğer kızlar gibi inkar edemezdim çünkü bundan emindim. Ben V'den hoşlanıyordum.
Rm: Bence bu işbirliğini bir fotoğraf ile açıklamalıyız.
Jennie: Bencede! Kesin çok sevinecekler.
Hepimiz onayladık. Gerçekten bangtanpink shipleyenler çok vardı. O sırada fotoğraflarımızı çeken kişi içeri girdi.
X: Fotoğraf çekimi yapılacak,hemen odaya girin ve sizi hazırlasınlar.
Bundan haberimiz yoktu ve şaşırmıştık. Birden Tae konuşunca yüzümü ona çevirdim. Zaten yanımda duruyordu.
V: Hemen mi?
X: Evet hemen. Daha ne duruyorsun? Hadi!
Hepimiz koşa koşa hazırlıklarımızın yapılacağı odaya gittik ve çalışanlar hemen bizi hazırlamaya başladı. Bu acelenin sebebi her fotoğraf çekiminden sonra bir konuşma yapacak olmamızdı. (Konuşmalar diğer bölümde verilecek) Bir kaç dakika sonra hazır olduk ve kameranın karşısına geçip havalı pozlar verdik.
X: Şimdi çift olarak sizi kamera karşısına geçireceğim. Çiftleri hemen açıklamamı ister misiniz?
Ne yani çift olarak mı çıkacaktık? Kimse yanımda olmasaydı nolur bana V çıksın diye çığlık atardım herhalde.
Jin: Evet,söyleyin lütfen.
X: Jin&Jisoo,Rose&Jimin,Jennie&Yoongi,Rm&J hope&Jungkook çıkacak.
Hepimiz yine ve yine onay verdik. Hazırlanmaya giderken Jungkook'un V'ye benim hakkımda bir şey söylediğini duydum,kaşlarım çatılsa da yürümeye devam ettim.
Jungkook: V,çok şanslısın.
•••
Sizce Kook'un söylediğinden ne anlam çıkarmamız gerekiyor???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖌𝖎𝖗𝖎𝖋𝖙. [bangtanpink]
FanfictionGirift; iç içe girmiş,birbirine dolaşmış,çapraşık bir aşk hikayesi.