Hava oldukça soğuk olduğu için giydiğim montumu biraz daha sıkıca kapatırken ileride ki Jungkook'u gördüm. Onu seneler sonra tekrardan o olduğunu anlayarak görmek beni heyecanlandırmıştı.
"Lisa,bana ne diyeceksin?"
Gülümsedim.
"Önce bir oturalım Jungkook."
"Pekala."
Oturduktan sonra bir süre sustuk. Jungkook sessiz olmamdan dolayı bir şeyleri anlamış gibiydi.
"Bak Jungkook,ben hatırlıyorum geçmişi. Senin de hatırladığını biliyorum."
Kafasını salladı. Derin nefes alıp,konuştu.
"Biliyorum,Lisa."
Yine sessiz kaldık. Zaten kim konuşmaya cesaret edebilirdi ki?
"Beni neden terkettiğini sormayacağım artık. Çünkü ben senden vazgeçtim."
Dolmuş gözleriyle baktı.
"Benden vazgeçtiysen.. Ona gittin değil mi? Taehyung'a.."
Taehyung..
O beni heyecanlandırıyor.
Ona hissettiklerimi bilmiyorum. Eskiden hoşlanıyorum diyordum ama şu an sanki pek emin değilim.
"Emin değilim."
Güldü. Dalga geçiyor gibiydi gülüşü.
"Emin değilim mi? Sen onunla öpüştün Lisa!"
Sinirle ayağa kalktı. O kalkınca bende kalktım. Ortam biraz gerginleşti sanki?
"Onunla öpüştükten sonra nasıl bana emin değilim dersin?!"
"Jungkook neden bana tepki gösteriyorsun ki? Beni öpen o! Ben ondan sadece hoşlanıyorum,aşık değilim!"
Güldü ve saçlarını çekiştirerek karıştırdı.
"O zaman bende seni öpeceğim."
Ne olduğunu anlamadan dudaklarımdan öptü. Ben hemen geri çekildikten sonra her şey çok geçti. Taehyung bizi görmüş ve yanımıza gelmişti bile.
"Jungkook sen ne yapıyorsun?!"
"Benim olanı tekrardan almaya çalışıyorum."
Taehyung benim bileğimi tuttu ve beni arkasına çekti.
"Lisa hiçbir zaman senin olmadı Jungkook. Lisa,her zaman benimdi. Ve sen benim olanı benden alamazsın."•••
Taehyung parti kur oy verelim başkan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖌𝖎𝖗𝖎𝖋𝖙. [bangtanpink]
FanfictionGirift; iç içe girmiş,birbirine dolaşmış,çapraşık bir aşk hikayesi.