1.0

1.8K 95 28
                                    

Bugün ödül alacaktık. Bu da demek oluyordu ki bir bangtanpink olarak sahne gerçekleştirecektik. Heyecanlıydım hem de fazlasıyla. Şuan ise makyajların yapıldığı odaya doğru yürüyordum ki birden kolumdan tutulup karanlık bir odaya çekilmemle yürümem son buldu. Çığlık atmak istediğim de büyük bir el kavradı ağzımı.

"Şşt! Sakin ol Lisa. Benim,Taehyung."

Pencereden gelen ışık ile aydınlanan yüzüne kızgın bir bakış attık.

"Ya sen manyak mısın? Normal şekilde çağırsana beni!"

Taehyung gülerek konuştu.

"Ne bileyim,hoşuma gitti psikopat gibi davranmak."

Gözlerimi devirerek ona bakmayı sürdürdüm.

"Sen ne diyecektin?"

Gözlerime bir süre bakmayı sürdürdü,daha sonra gözleri dudaklarıma indiğinde gözlerim büyüsede bir şey yapmadım. Zaten yakın olan yüzünü biraz daha yaklaştırdı bana. Izin istermiş gibi gözlerime baktı. O an ne hissettiğimi bildiğim için onayladım. Zaten nefes alışverişim hızlanmışken ve heyecanlanmışken birşey yapamazdım. Gözlerimi kapatarak onay verdim. O güzel dudakları,dudaklarıma yerleşti. Sanki incitmekten korkuyormuşçasına öptü dudaklarımı. Karşılık verdim. O an dünyalar benim oldu biliyor musunuz? O an ona deli gibi bağlandım. Bu büyülü an birisinin odaya girmesiyle son buldu. Telaşla birbirimizden ayrılıp gelene baktığımızda ise gözlerim yerinden çıkacak kadar çok büyüdü.

"Jungkook?!"

Jungkook'un yüzünde sanki hayal kırıklığına uğramış gibi bir hal vardı. Gözleri dolmuştu,dudakları her an ağlayabilirmiş gibi titriyordu.

"Siz burada ne yapıyorsunuz?!"

Ben başımı suçlu bir çocukmuşçasına yere indirirken,Taehyung konuştu.

"Jungkook bana hesap mı soracaksın?"

Jungkook hırsla V'ye adım attı.

"Soracağım tabi! Bana Lisa ile burada ne yaptığını söylemek zorundasın!"

"Değilim Jungkook efendi. Sadece Lisa ile yapmak istediğim şeyi yapıyordum!"

Her ne kadar kalbim atsada,gerilmem ve utangaçlığım daha ağır basmıştı.

"Yapmak istediğin şey Lisa'yı bir köşeye sıkıştırıp onu öpmek mi?!"

Duyduğum şeyle başım kalktı. Jungkook yanlış anlamıştı. V'nin beni zorla öptüğünü düşünüyordu!

"Jungkook,beni zorla öpmüyordu."

Jungkook sanki değerli bir hediyesini kaybetmişçesine suratıma baktı. Şaşırmış ve olayları daha yeni yeni idrak etmeye başlamıştı. Biz bu şekilde bakışırken kafasını iki yana sallayıp ayrıldı oradan.

Jungkook'tan

Odadan çıktığım gibi gizli bölgeme ilerledim. Duvara sürtünerek yer doğru kaydım. Ve biraz onu düşündüm.

Çocukluğumuzdaki bizi.

Çocuk Jungkook ve çocuk Lisa'yı.

•••
Selam! Jungkook neyi hatırlıyor olabilir de,Lisa hatırlamıyor olabilir sizce?

𝖌𝖎𝖗𝖎𝖋𝖙. [bangtanpink]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin