0.7

2.4K 115 57
                                    

Bu bölümde sadece diğer bölüm bahsettiğim röportaj ve resimler olacaktır!

X: Öncelikle merhaba!

Bangtanpink: merhaba!

X: İsterseniz sorularımıza geçelim.

Rm: olur.

X: İlk sorum en çok sorulan sorular arasında. Aranızda sevgili olan var mı?

Yoongi: Hayır,öyle bir şey yok. Hepimiz arkadaşız.

X: Peki. O zaman sizi shipleyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Jennie: Aslında bu normal birşey,ben eğer bir idol olmasaydım,bir hayran olsaydım büyük ihtimal ile biasımı birisiyle yakıştırırdım.

Lisa: Aynen,saygı duyuyoruz.

X: Bakış açınızı çok sevdim. Mv seksi bir konsept mi,yoksa tatlı bir konsept mi olacak?

Taehyung: Yakında görürsünüz.

Göz kırpıp gülümser. Bu sırada diğerleri de sinsice gülümser.

X: Başkanlarınız birleşiminiz hakkında bir şeyler söylediğinde en çok şaşıran kimdi?

Bangtanpink(j-hope hariç): J-hope!

J-hope güler.

J-hope: Evet,gerçekten çok şaşırmıştım. Blackpink'in ilk çıkış yaptığında onlar ile birlikte iş birliği yapmak istemiştim ve bu hayalimin gerçek olması baya bir şaşırttı.

X: Anladım. Son günlerde Taelice ve Liskook shipperlar çoğalmaya başladı. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz Lisa,Jungkook ve Taehyung?

Taehyung: Bunu bilmiyordum,oldukça şaşırdım.

Lisa onaylar bir biçimde kafa sallar.

Jungkook: Doğru yolu hemen bulmalılar.

X: Doğru yol nedir?

Jungkook: Liskook.

Lisa ve Taehyung çatık kaşlarla ona baksalar da birşey demezler.

X: Oww,pekala. İyi anlaşabiliyor musunuz?

Jinsoo&Jirose: Tabikide!

Herkes aynı anda konuştukları için gülmeye başlar.

X: İyi anlaşmanıza sevindim. Sorularımız bu kadardı. Teşekkürler Bangtanpink!

Bangtanpink eğilirler yani bu selam vermek anlamına geliyor.

FOTOĞRAFLAR:

FOTOĞRAFLAR:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝖌𝖎𝖗𝖎𝖋𝖙. [bangtanpink]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin