Tee let his hands wander under Tae's shirt and pulled the older man closer. Without breaking their heated kiss, they made it to Tae's bedroom. When Tee's legs bumped into the bed, he just let himself fall backwards, taking Tae with him. Tae broke the kiss and grinned at Tee who just giggled and helped Tae to get rid of his shirt.
A few moments later both of them had gone rid of almost all of their clothes and were only in their underwear. That was when Tae suddenly moved back, nervously biting his lip.
"Phi Tae? What's wrong?" Tee sat up, a confused look on his face. Tae sat on the edge of the bed, his arms covering his chest, shaking his head.
"Sorry. I...I don't know. It's just...it's so weird." He gulped and then continued, his voice close to a whisper. "You never saw me like that."
Tee scooted closer to Tae, trying to look at his face, but the older man looked away. "A-are you blushing right now? Hey, I saw you naked before. It's nothing new."
"But you never saw me like...that." Tae mumbled, his face getting even redder while he gestured towards his lower half.
A small grin appeared on Tee's face. "You mean, I never saw you hard? Really Phi Tae, it's nothing to be embarrassed about! Also, you're my boyfriend now. Sooner or later I will see you like that."
Tae turned his head a bit towards Tee, still blushing. "Sorry. It's just...I waited so long for this and now I feel like I'm freaking out. I wanted this to be perfect. Sorry."
The grin on Tee's face softened to a small smile. "It's fine Phi Tae. Don't worry, okay?" He placed a kiss on Tae's cheek and then wrapped his arms around the other man's waist.
"We decided to take it slow and that's exactly what we will do."
"Thank you, nong Tee. I love you." Tae turned towards Tee completely and pressed his lips on Tee's.
*******************************
"A-adakah kau tengah malu sekarang ini ?" TAETEE
Tee membiarkan tangannya merayap di bawah kemeja Tae dan menarik lelaki yang lebih tua itu mendekat kepadanya. Tanpa melepaskan ciuman hangat mereka, mereka berjaya menuju bilik tidur Tae. Bila kaki Tee tersadung bucu katil, dia membiarkan sahaja dirinya rebah ke belakang, sambil menarik Tae sekali ikut jatuh dengannya. Tae melepaskan ciuman dan tersengih memandang Tee yang hanya ketawa terkekek-kekek sambil dia membantu Tae menanggalkan kemejanya.
Beberapa detik kemudian mereka berdua telah dapat menanggalkan hampir kesemua pakaian mereka dan hanya meninggalkan seluar dalam mereka sahaja. Pada ketika itu Tae tiba-tiba berundur dan gelisah sehingga menggigit bibirnya.
"Phi Tae? Ada apa yang tak kena?" Tee duduk tegak, sambil memasang muka kelirunya. Tae duduk di tepi katil, lengannya melindungi dadanya, sambil menggelengkan kepalanya.
"Maaf. Aku...Aku tidak tahu. Ia hanya...ia sangat pelik." Dia menelan air liurnya dan kemudian meneruskan, suaranya hampir seperti satu bisikan. "Kau tidak pernah nampak aku seperti itu."
Tee merapatkan dirinya supaya dekat dengan Tae, mencuba untuk melihat mukanya, tetapi lelaki yang lebih tua kelihatan memalingkan mukanya ke arah lain. "Phi, adakah kau sedang malu sekarang ni? Hey, aku pernah melihat phi berbogel sebelum ini. Ia bukan suatu perkara yang baru."
"Tetapi kau tidak pernah nampak aku berkeadaan seperti...itu." Tae mulutnya terkumat-kamit, mukanya menjadi lebih merah manakala dia terus menunduk dan melihat ke arah bawahnya.
Satu senyuman lebar muncul di muka Tee. "Maksud kau, aku tidak pernah nampak kau menegang keras? Biar benar Phi Tae, tidak ada benda yang hendak dimalukan! Lagipun , kau adalah teman lelakiku sekarang. Lambat laun aku akan melihat keadaan seperti itu."
Tae memusingkan kepalanya sedikit ke arah Tee, masih tersipu-sipu. "Maaf. Cuma...Aku sudah lama menantikan saat ini dan sekarang aku rasa ingin aku bisa jadi gila. Aku mahu ini kelihatan sempurna. Maaf."
Senyuman lebar di muka Tee melembut bertukar menjadi satu senyuman kecil. "Ia, tak apa Phi Tae. Jangan bimbang, okey?" Dia memberikan satu ciuman di pipi Tae dan kemudian memeluk pinggang jejaka itu.
"Kami membuat keputusan untuk tidak terburu-buru dalam menjalani hubungan ini dan itulah perkara yang sepatutnya akan kami lakukan."
"Terima kasih, nong Tee. Aku cintakan kau." Tae berpusing ke arah Tee sepenuhnya dan menempel bibirnya di bibir Tee.
ARIE78: Tks for the positive comments. Really appreciate it. You guys the best 👍. At least other people who are not fluent in English can still understand my writing in Bahasa Malaysia/Indo 😊Keep supporting, without u guys i don't have the courage to write ff 😊
YOU ARE READING
Collections of Drabble by ARIE78
FanfictionIt's a short stories of SBFIVE but more like take a note for me😊. This is under dual language, english and bahasa indo/malaysia.😉 This is BL 🔞. If you don't like it, pls leave. Character from SBFIVE and pics: cr to owners.