Push - TAETEE

229 16 1
                                    

People thinks he’s had it easy – that working in the entertainment industry isn’t as hard as some people makes it to be, but being in it most of his life told him otherwise; it’s hard, it really is, not to mention the fact that working with four other individuals who are a hundred degrees opposite of what he is possibly makes it a thousand times difficult than actually working alone, but TEE JARUJI  won’t have it any other way, not when it is fairly easy to smile and love his work a little bit more when TAE DARVID smiles at him, small and serene and TEE feels like he can still push himself a little more, if only to make his lover proud.

*****************************

Ramai orang berpendapat bahawa ia mudah - sesiapa yang bekerja di industri hiburan bukanlah sesusah mana kerana sesetengah orang berjaya melakukannya , tetapi di dalam kehidupannya Tee mengatakan perkara yang sebaliknya; ianya sukar, memang susah, apatah lagi terpaksa menerima hakikat bahawa bekerja bersama empat individu lain yang seratus darjah bertentangan dengan apa yang dia ada mungkin menjadikannya seribu kali sukar daripada dia bekerja bersendirian, tetapi Tee Jaruji tidak mempunyai cara lain , tidak apabila dia agak mudah untuk tersenyum dan menyukai pekerjaannya sedikit lagi apabila TAE DARVID tersenyum padanya, kecil dan tenang dan Tee bisa merasakan dia masih boleh mendorong dirinya lebih sedikit, jika itu bisa membuat kekasihnya bangga.

ARIE78: it's been so long i never update my drabble 😂 miss so much 😉

Collections of Drabble by ARIE78Where stories live. Discover now