Karen
Bylo to neuvěřitelný! Po dlouhé době cítit ten vánek na holé kůži. Po dlouhé době vidět radost ostatních..závidím jim to... jsou volní a šťastní. Zatímco já jsem držena a znásilňována. A můžu být ráda, alespoň za Marka. Neříkám, že mě nenapadlo teď hned utéct a užívat po tak dlouhé době... Jenomže Mark mi věří a má mě rád a já jeho... nechci ho ranit či zklamat. A nedokážu si představit, co by mu za to Jackson byl schopen udělat... Je to hrozná představa...
,,Sluníčko, děje se něco? Nevypadáš moc šťastná.. snad mi neplánuješ zdrhnout maličká." Řekl a trochu se zasmál.
,,Ale to nic Markie. Jen jsem přemýšlela... a neboj rozhodně bych neutekla takovému medvídkovi, s kým bych se pak asi mazlila?" Usmála jsem se a lehce ho bouchla do ramene. On se jen zasmál a pokračovali jsme směr kino a mezitím si povídali o různých blbostí.Mark mě nakonec vzal na nějaký horor.. už ani nevím jak se jmenoval, ale za to vím, že jo víckrát vidět nechci bylo to hrozný!
,,Markuuu! Proč zrovna tohle?! Teď se bojiiim~." Zakňučela jsem a obejmula ho kolem pasu.
,,Tak to abych tě ochránil princezno." Řekl a zasmál se.
,,Ty? To tak takové páratko." Řekla jsem a začala se smát a Mark se mnou.
,,No dovol! To necítíš ty svaly jako?" Řekl a vzal mi ruku, kterou mi položil na jehi bříško. No.... a že on má teda sakra dobrý buchtičky..,,Sis tam narval pekáč s buchtičkami?" Zasmála jsem se a odebrala svou ruku z jeho bříška. ,,Pojď prosím někam třeba... NA PIZZU! Jo prosím!! Zajdeme na pizzu, prosím mám hlaaaaad!" Zaškemrala jsem a udělala jsem psí kukuč.
,,No jo, prosím tě. Pohni zadkem ať jsme do půlnoci doma." Zasmál se plácl mě přes zadek. ,,Hele soukromý majetek nesahat." Mrkla jsem na něho a chytila se za prdelku.~time skip~
Dali jsme si sýrovou pizzu a hned jak jsme dojedli se rozešli zpátky do pekel.
Přišli jsme par minut před půlnoci, takže všechno bylo ok. Rozešla jsem se k pokoji a čekala až mi Mark otevře. Popřál mi dobrou noc, dal mi pusinku na líčko a pustil mě dovnitř. Popřála jsem mu také dobrou noc a šla do pokoje. Šla jsem do sprchy, kde jsem strávila asi půl hodiny a chtěla si jít lehnout. Ovšem hned jakmile jsem vylezla ze sprchy byla jsem přiřazena ke zdi.Myslela jsem, že to je někdo z kluků, ale byla to ta holka...ehmmm Carly? Asi jo. ,,Proč jsi jim pomohla?" ,,Protože jsem musela... zažila jsem si tady toho dost a nechtěla jsem to mít ještě horší." Řekla jsem jí a odstrčila od sebe. Obmotala jsem si kolem sebe ručník a chtěla odejít z koupelny a jít si lehnout.
,,Copak si myslíš? Když teď budu muset hnít tady, tak si to chci trochu užít~." Řekla a znovu mě přitiskla ke zdi. Byla jsem rozklepaná nevěděla jsem co po mě chce. ,,No třeba se ti to bude líbit." Zasmála se a natiskla se na mě a jemně mne políbila na rty... měla tak úžasné rty... bože. Usmála se a natiskla se mi na krk, kde mě začala jemně kousat a rány pak olizovat jazýčkem. Bylo to tak úžasný... snažila jsem se držet vzdechy, ale nešlo to a jeden ze mě přeci jen vyšel.
,,Ale~ tady se to někomu líbí~. Tak to doufám, že budeš spolupracovat." Řekla a políbila mě na rty. Začala s nimi lehce pohybovat a já spolupracovala. Po chvilce líbání se snažila dostat svým šikovným jazýčkem do mých úst a já povolila. A tak začala válka jazyků. Pustila jsem svůj ručník a objala jí kolem krku a rukou ji vjela do vlasů, za které jsem začala lehce tahat. Ona odpojila naše rty a pokládala mi pusy na lícní kosti a pokračovala až ke krku a já ji slastně vzdychala do ucha.
Hello bitches~
Jsem po dlouhé, hodně dlouhé době zpátky s novou kapitolou! Doufám, že se vám líbila a papa!~Minnie~
ČTEŠ
Girl love bitch
FanfictionYin Karen. V 19ti unesena. Pět let vězněna. Neustále znásilňována kluky. Nepříjemné už jen z toho důvodu, že je lesba. Carly Hollywood. Momentálně 25 let. Nic a nikdo ji nezajímá. Jen si užívá. Vyspí se skoro s každým. Ať už je to kluk či holka. C...