Karen
Ráno jsem vstala, ale Mark už tu nebyl. Ahh.. jaká škoda. Ještě dost dlouhou dobu jsem se povalovala v posteli, a pak jsem se rozešla směr sprcha. Když jsem, ale procházela kolem stolu něčeho jsem si všimla. Bylo tam oblečení a vzkaz.
Vzkaz jsem vzala do ruky a začala číst.
Dobré ráno, Karen.
Doufám, že jsi se hezky vyspala po dlouhé době. Taky doufám, že jsi nezapomněla na tu novou hoe.
Jackson si přál aby jsi byla hezky oblečena a také hezky vypadala.
Prej dneska s námi budeš v obýváku a budeš hrát mojí holku.. Taky si přeje aby jsi nic neříkala... Jinak by tě dost hnusně potrestal...
Každopádně jakmile ta holka přijde, už budeš s námi sedět v obýváku a smát se.
Pak jí řekneš, že jí chceš něco ukázat. Je jedno co, prostě si něco vymysli. Mezitím Thomas a Johnny přestěhují do pokoje další postel. Možná i dřív, to nevím.
Mám tě rád, Mark♥️Dočetla jsem dopis a musela jsem se usmívat. Je strašně hodný. Přemluvil Jacksona, aby mě vzal ven! Kdo ví, co po něm za to chce...
Dopis jsem dala zpátky na stůl, vzala si oblečení a šla do té sprchy. Když jsem vyšla, osušila jsem se a oblékla se do toho oblečení. Skládalo se ze světle modrých až šedých kraťasů a bílého tílka.
Myslím, že se to dokonale hodilo k mým hnědým až černým vlasům a blankytně modrých očí. Vlasy jsem si stáhla do vysokého copu a šla zpátky do pokoje.
Když jsem přišla do pokoje seděl tam Jackson.. upřímně jsem se dost lekla. Jackson vstal a přišel ke mně s nějakou taštičkou.
,,Woow, sluší ti to babe." Řekl mezitím, co přešel ke mně a chytl mě za bok.
,,Neříkej mi babe a nešehej na mě, jinak s tebou nebudu spolupracovat." Prkla jsem na něho a odstrčila ho.
,,Ou, kočička vystrkuje drápky. Hele poslouchej mě ty šlapko špatná... Jestliže nebudeš spolupracovat nepustím tě ven s Markem a ublížím mu. A to dost hnusně. Vím, že ho máš hodně ráda, špíno. Takže budeš kurva poslouchat, jinak to odnese tvůj milovaný Mark!" Křikl na mě a hrubě mě chytl za bradu. Jen jsem pomalu přikývla a couvla.,,Fajn, myslím, že si rozumíme. Na tu máš nějaké hovadiny na ksicht a namaluj se. Já jdu, měj se kočko." Slizce se na mě usmál a vlepil mi jednu hnusnou pusu. Asi budu zvracet...
Vzala jsem si od něho malovátka a on odešel. Sedla jsem si ke stolu a podívala se co všechno tu je.
Nakonec jsem si udělala jen hnědé stíny, lehké linky a řasenku. Myslím, že víc toho nepotřebuju. Sama na sebe jsem se usmála do zrcadla, když v tom někdo vlezl do pokoje.
Už jsem se lekla, že to je ten deník Jackson, ale naštěstí to byl Mark.
Ihned jsem vstala a rozutekla se k němu, abych ho obejmula. On mi s radostí objetí opětoval, ale o něco pevněji.,,Markie, moc děkuji, že jsi ho přemluvil! Ale co po tobě za to chtěl?" Stisk jsem zesílila a podívala si na něho.
,,Nic, to neřeš sluníčko. Moc ti to sluší." Odtáhl se ode mě, usmál se a vlepil mi pusu na líčko.
,,Umh..dobře." Usmála jsem se a odtáhli se od něho. Teprve teď jsem si všimla co má na sobě. Bílé větší tílko, modré džíny a košili kolem pasu. Modro bílou.,,Taky ti to moc sluší, Marku!" Usmála jsem se a šla si lehnout do postele. Mark poděkoval a lehnul si ke mně.
,,Takžee.... Kam bys dneska chtěla jít?"
,,Umhh... Co třeba nějaké jídlo a kino?" Zazubila jsem se na něho.
,,Platí. Horror?"
,,Platí, Marku. Ale já tě v noci utěšovat nebudu!" Zasmála jsem se a obejmula ho,,,Pffft.. Mě? To tak, spíš aby to nebylo naopak." Zasmál se a začal mě lehtat.
,,To je podpásovka! Nech tohooo!" Smála jsem se a snažila ho nějak shodit.~Minnie~
ČTEŠ
Girl love bitch
Fiksi PenggemarYin Karen. V 19ti unesena. Pět let vězněna. Neustále znásilňována kluky. Nepříjemné už jen z toho důvodu, že je lesba. Carly Hollywood. Momentálně 25 let. Nic a nikdo ji nezajímá. Jen si užívá. Vyspí se skoro s každým. Ať už je to kluk či holka. C...