Scott: Często droczy się z Tobą nazywając Cię Panią McCall albo swoją żoną, ale najczęściej po prostu mówi na Ciebie słońce lub słoneczko i tłumaczy to tym, że jesteś światłem na jego drodze życia.
Stiles: Stiles wbrew pozorom nie jest fanem tych wszystkich uroczych i pieszczotliwych ksywek, ale z racji że bardzo podoba mu się Twoje imię zwykle po prostu je zdrabnia zwracając się do Ciebie.
Isaac: Lahey przeważnie zwraca się do Ciebie po imieniu, ale często też możesz usłyszeć od niego skarbie. A, no i oczywiście z uwagi na jego wzrost bardzo lubi nazywać Cię mała, czego czasem specjalnie nadużywa, żeby Cię zdenerwować.
Derek: Nie trudno się domyślić, że akurat Derek nie rzuca słodkimi przezwiskami na lewo i prawo i przez 90% zwraca się do Ciebie po imieniu. Ale kiedy jesteście całkiem sami dosyć często zdarza mu się nazywać Cię aniołkiem.
Theo: Mimo że z natury nie jest typem romantyka to w zasadzie rzadko można usłyszeć, że mówi do Ciebie po imieniu. Zazwyczaj zwraca się do Ciebie myszko, bo lubi podkreślać jak drobna jesteś w porównaniu z nim.
Liam: Dunbar lubi Cię rozpieszczać, dlatego bardzo często zwraca się do Ciebie księżniczko lub królewno. Ale kiedy już oboje macie tego dość chłopak po prostu używa starego dobrego kochanie.
Brett: Kilka razy dla żartów powiedział do Ciebie diabełku i w końcu, że jest to oryginalna ksywka i że bardzo do Ciebie pasuje, więc tak też się do Ciebie zwraca. Nie masz z tym większego problemu, bo skoro sam to wymyślił to znaczy, że możesz być dla niego wredna bez większego powodu.
YOU ARE READING
PREFERENCJE Teen Wolf
RandomZapraszam na 187237 preferencje z serialu Teen Wolf! |Scott McCall| |Stiles Stilinski| |Isaac Lahey| |Derek Hale| |Theo Raeken| |Liam Dunbar| |Brett Talbot|