Pohled Rose:
Když jsme přišli do pokoje hnedka jsem se rozešla do mé půlky pokoje. Tam jsem si sedla na postel a začala přemýšlet. Jestli tohle všechno je jenom sen, jestli jsem právě na Tour slavného Shawna Mendese nebo jestli je pravda že teďka sedím vedle něj...počkat on sedí vedle mě?!,,Proč ty slzy?" zeptá se po chvíli. Já brečím, já ani nevím že brečím!
,,J-já nebrečím... Jenom mě něco spadlo do oka"
,,ukaž" řekne a otoci mou hlavu k sobě a zadívá se těma svýma karamelkama do těch mých očí. Jeho karamelky jsou kouzelné, jsou tak krásné že bych se v nich dokázala utápět celé hodiny a nikdy by mě to neomrzelo. Jeho oči jsou to, co mě tak..tak moc přitahuje k němu.
,,Nic tam nemáš, jahůdko" až v tuhle chvíli jsem si uvědomila že se nejspíš červenám.
,,Nejsem jahůdka, karamelko" řekla jsem a začala se smát, Shawn se ke mě přidal. Takhle jsme se smáli dalších 20 minut.
,,Nemáš hlad? Jenomže za pár hodin začíná koncert a já umírám hlady" řekl po chvíli s při tom si utiral slzy od breku(breku štěstí)
,,Upřímně, mám hlad jako vlk"
,,Tak můžem zajít sem do hotelové restaurace"
Jak řekl tak taky udělal. Vzal si akorát vínovou mikinu Vans místo nepohodlné košile a šedé tepláky místo černých džínů. Já si vzala svoji nejoblíbenější černou mikinu a k tomu vínové tepláky. Pak jsme společně vyrazili na pozdější oběd a malou večeři zároveň.
Když jsme došli k restauraci začal na Shawna mávat nějaký muž. Vysoky, černovlasý, střední postavy s košilí a společenskými kalhoty. On se za ním hnedka rozešel a já s ním.,,Nazdar Shawne" řekl a oba se pozdravili chlapáckým způsobem.
,,Čau Andrew, tohle je Rose, to je ta která bude moje vokálistka, Rose tohle je Andrew, můj manažer a stvořil mé kariéry" představil nás.
,,Dobrý den Rose"
,,Dobrý den, nebudeme se spíše tykat?"
,,Budu jen rád, takže ahoj Rose! Hádám že se budeme potkávat často, když s námi jedeš na Tour" řekl velice mile.
,,No, nerad vás ruším, ale já mám fakt hlad takže bychom se mohli jít najíst" na to jsme se všichni tři začali smát a mírili ke společnému stolu.
Po jídle jsme se už museli vydat do arény jelikož bude QA a pak M&G. Takže jsme museli vyrazit. Já se převlékla do pohodlného trička a vynovych džínů. Shawn si vzal modrou košili s černými kalhoty. Musím uznat že mu to seklo.
Když jsme dorazili do arény Shawn šel na QA a já byla v šatně na mobilu. Byla jsem na Instagramu a odepisovala pár lidem kteří mi psaly. Na ig mi přibilo přes 20,000 lidí kteří mě sledují...nechápu jak mě našli, ale okey... Po dlouhém čekání na něj za mnou místo Shawna přišel Andrew s tím že mám jít za ním. Tak jsem řekla ok, už jdu. Přišli jsme do místo určené pro M&G, když jsem vešla dovnitř tak tam stál vysmátý Shawn se svymi fanynkami a netrpělivě čekal před plakátem s nápisem Illuminate.Jakmile mě spatřil přišel ke mě a vedl mě k plakátu, hnedka potom přišla první holka která chtěla fotku s námi. Takhle to trvalo dokud neměli všechny fotku. Divila jsem se, že i pár lidí chtělo fotku se mnou. Ale potěšilo mě to... Po náročném M&G nás čekal koncert. Pred tím jsem měla takový nervy že jsem asi 4x zvracela a nebyla schopná udržet sklenici vody v ruce.
Teďka jsem dostala sluchátko, a dostala přesný instrukce jak se chovat. Mám přijít až se v sluchátkách ozve že mám jít na stage. Vím že první píseň kterou budeme zpívat (spolu) bude Perfecty Wrong. Potom bude následovat Youth, Mutual, Imagination a konec bude in my Blood.
,,Rose na stage!" ozve se v sluchátku a já vyrazim i se svojí kytarou na stage. Tam je objetím přivítá Shawn a už se jedou první tóny mě známé písně Perfecty Wrong.(p.s. teďka si tu písničku v médiích pusťte)Celý koncert byl úžasný. Celá tréma ze mě spadla hnedka jak jsme začali zpívat. Už teď se těším na další zastávku.
Hello everybody! Ano světe div se, já napsala dvě kapitoly v jeden den! 💕 Tady máme první koncert!😻 Líbí se vám? Slibuju že příští kapitolou zacne všechno na co se těšíte💕 S+R=💜
Michelin🕊☘
ČTEŠ
18:30 pm {s.m.} ||DOKONČENO||
FanfictionSlzy, strach. Dvě jediné věci které tvoří celý můj život. Bojím se lidí, bojím se svych přátel, bojím se své rodiny, bojím se sama sebe. Nejistota. další slovo které vystihuje můj život. Nejistota v mém životě je pořád. ,,obyčejný byt, obyčejný pa...