Pohled Rose:
Já jsem fakt celý týden přemýšlela jestli mu mám odpustit nebo ne. A došla jsem k závěru že já nic neprovedla a já s ním chci zůstat, takže je jenom na něm jestli se mnou bude. Taky mi pořád chodí SMS od Charlieho, je v pohodě. Jsme kamarádi ale teďka to už přehání, chce abychom šli na večeři, ale ne jako kamarádi ale jako 'kamarádi s výhodami'. Řekla jsem mu že s ním půjdu na večeři pouze jako kamarádka. A popřípadě ze Shawnem, ale na to mi hnedka napsal že ne. Jenom my dva, prý mi potřebuje něco říct. Takže zítra spolu jdeme.
Nakonec jsme šli spát nějak okolo půlnoci protože ten film skončil fakt pozdě a ještě k tomu to bylo tak strašně napínavý...........kdo mohl tušit že ten pošťák fakt vraždil a že se nejdřív vyspal ze svoji milenkou a pak ji zabil?Je ráno, a mě se fakt nechce vstávat... Ale já jsem zapoměla zatáhnout žaluzie u oken takže hnedka jak vyšlo slunce nám začalo svitit do pokoje, takže jsem už dávno vzhůru. I Shawn je už na nohou. Řekla jsem mu že za mnou přiletěla Emma, protože tady má babičku a mě chce taky vidět a že spolu půjdeme na večeři. Ale já lhát neumím tak nakonec ze mě pravdu dostal.
Od doby co se to dozvěděl mě sleduje a sleduje každý můj pohyb krok či co mi zrovna cinkne na mobilu. A pořád když šahnu po mobilu moji ruku vraždí pohledem.....---------------------------------------------------
Teďka je něco okolo 6 a já se připravuju na večeři s Puthem. Vzala jsem si černou áčkovou sukni, bílé obyčejné tričko a bílé Converse. Vlasy mám v culíku.
Nakonec mi napsal že nestíhá a že do restaurace mám přijet sama. Jakmile to uslyšel on tak se nabídl že mě tam doveze. S tím jsem problém neměla.
Takže sedíme se Shawnym v autě a povídáme si.,,Rose....já...no....možná to bude....znít divně..... ale....já počkám v autě....před restaurací....aby si nešla pak sama domů" řekne nebo spíš vykokta a usměje se.
,,Upřímně, mě to nevadí.... Po mé minulé zkušenosti mě bude milejší když mě bude stalkovat než aby se mi to stalo znova." nad mou odpovědí se jenom usmál a dal mi polibek. Já pak odešla z auta a mířila do restaurace.
Když jsem vešla spozorovala jsem Charlieho jak na mě mává. Uf, nesedime úplně v zadu, spíš u okna. Když k němu přijdu odsune mi židli abych se mohla posadit.Jídlo máme už snědené. Bylo to výborné, teďka už jenom sedíme nad sklenkou vína a povídáme si.
,,Víš Rose, když jsem tě viděl prvně věděl jsem že si budem rozumět. A jak vidím tak jsem se ani nemýlil, ale já k tobě pomalu ale jistě začínám cítit něco víc než přátelství"
,,Charlie, já vím že si fajn, ale já k tobě opravdu nic ne-" chtěla jsem to doříct když v tom se mi přisál na rty a líbal je tak....drsně, dravě. Vůbec to nebylo jako od Shawna, tohle byl pravý opak jeho.
Nespolupracovala jsem chtěla jsem se otrhnout ale on mě držel pevně u sebe. Semkla jsem rty do úzké roviny a otevřela oči. Z ničeho nic se otevřely dveře a v nich stal Shawn. Jakmile nás viděl, rychle přišel k puthovi a odtáhl ho ode mne. Opřel ho o sloup který byl blízko nás a začal mluvit.,,Ještě jednou se dotkneš mojí holky tak ti rozbiju ciferník! Je ti to jasný!"
,,Kamo, ale ona mě chtěla. To bylo na ní úplně vidět"
,,Ty debile! Tos neviděl jak se snažila odtrhnout?! Takže jeste jednou a ani v nemocnici si s tebou nebudou vědět rady!"
Hello everybody! Doufám že se máte dobře! Chtěla jsem vám udělat radost a tak jsem napsala novou kapitolu^_^ doufam že se vám líbí ❤
Michaela🌸
ČTEŠ
18:30 pm {s.m.} ||DOKONČENO||
FanfictionSlzy, strach. Dvě jediné věci které tvoří celý můj život. Bojím se lidí, bojím se svych přátel, bojím se své rodiny, bojím se sama sebe. Nejistota. další slovo které vystihuje můj život. Nejistota v mém životě je pořád. ,,obyčejný byt, obyčejný pa...