30./JE TO PRAVDA?!

1K 50 1
                                    

Pohled Rose:
  Shawn se domů vůbec nevrátil, měla jsem o něj strach. Volala jsem mu minimálně 10x, psala mu i SMsky. Ale žádná odpověď se mi nedostala.

Ráno se probudím a když se podívám do zrcadla tak zjistím že mám obě oči rudé a vypadám jako zombie. Vlasy si tam do culíku a vezmu si obyčejné šedé tepláky a černé tričko s bílou mikinou. Vyrazím dolů na snídani, protože mě už volali.
Usednu ke stolu a začnu si prohlížel sociální sítě, ale najednou na mě vypadne článek o....Shawnovy a Taylor?!

Žeby nový  románek  Shawna  Mendese a Taylor Swift??

Mladý kanadský zpěvák, byl včera ve večerních hodinách spatřen s krásnou americkou zpěvačkou Taylor Swift. Společně vešli do klubu a pozor odešli též spolu v ruku v ruce.
My ale však víme že kanadský idol má svou přítelkyni Rose Arden která je v momentální chvíli též v Kanadě. Spolu vypadají tak šťastně a nedávno byly spatřeny i na hokejovém zápase a tam vypadali jako spokojený páreček....tak co se stalo mezi Rose a Shawnem? Žeby ji Shawn podvedl? Každopádně držíme oboum palce ať to dopadne co nejlepe.

iHeartradio Canada

Když jsem dočetla celý článek podívala se na fotky. ⬇

 ⬇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(btw

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(btw. já vím že to není Taylor a vím že to je fotka z Magcon tour, ale byla jediná která mi přišla rozumná...děkuju za pochopení ❤)

Potom co jsem se i podívala na fotky jsem položila mobil na stůl a se slzami v očích jsem utekla do pokoje kde jsem se zavřela. Po dveřích jsem sjela dolů a přitáhla jsem nohy k sobě a hlavu schovala. Pak jsem začala brečet, tak strašně že to ani nešlo zastavit.

Shawn mi celou dobu lhal. Nemiloval mě, byly to pouze plané řeči, říkal to jen tak do vduchu. Já kráva mu věřila. Já ho milovala a stále miluju celým srdcem. Nechci o něj nikdy přijít, je to moje druhá půlka člověka. Ale......ale já nevím jestli mu můžu ještě věřit. Můj mozek říká že to nemá cenu, ale moje srdce mi radí abych zůstala a rozumně jsem si to s ním vyříkala. Tolik mě to bolí to co mi udělal.
Nějakou chvíli jsem byla sama v klubíčku, a pak někdo zaťukal na dveře.

,,K-kdo t-tam je?"

,,Rose, to jsem ja Aaliyah" jakmile to dořekla tak jsem odemkla dveře a posunula se doleva od dveří. Aaliyah si sedla vedle mě a objala mě, tohle jsem potřebovala. Objetí, objetí od člověka kterému věříte. A to Aaliyah dokázala.

,,Rose, ten článek jsem četla...a upřímně...Shawn je debil, protože teďka může ztratit holku která je krásná, milá, hodná a já jí mám moc ráda. Nechci ji ztratit, protože mi moc pomohla když jsem ji potřebovala a teďka jsem tady pro tebe já" nachvíli se odmlčela.
,,Jak jsi odešla od stolu, tak pochvili přišel Shawn, teďka sedí v kuchyni u stolu s rodiči... A když přišel tak měl ubrečený oči, a jediný co ho zajímalo si byla ty. Rose já chápu že ti ublížil a ani tě teďka nechci přemlouvat abys mu odpustila, to záleží jenom na tobě. Ale chtěla jsem ti říct jen to, že tady jsem pro tebe, když budeš chtít popovídat tak mi napiš na messenger, hádám že asi nepůjdeš dolů co? Večer ti přinesu večeři a dopoledne oběd. Zatím pa Rose" dořekla Aaliyah, objala mě a odešla.

Když zavřela dveře tak jsem se ze země převalila na postel a tam se přikryla dekou a zavřela oči. Po chvilce jsem upadla do říše snů.
Nakonec mě vzbudila Aaliy s obědem a taky ještě brala pár věcí pro Shawna. Potom co jsem se najedla tak jsem si vzala svun notebook a pustila si film.
















Hello everybody! Jak se máte? Teďka mám nějakou psací kapitolu, takže ještě možná MOŽNÁ vyjde jedna kapitola ♥
I love you all❤
Michaela 🌸

18:30 pm {s.m.} ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat