Part 18

4K 375 9
                                    

"ကိုကို..."
ဂ်ီမင္းေ​​​ခၚသံအဆံုး..

"ပတ္ဂ်ီမင္း မင္းလုပ္ခ်င္တာ​​​ေတြလုပ္​ၿပီးငါ့ကိုအဲ့လိုထားခဲ့လို႔ရမလား...မင္​းလုပ္​ပံုက​ေကာင္​း​ေသးလား..."

မင္​ယြန္​းဂီဒါမ်ိဳး​ေအာ္​တာကိုသူတို႔တစ္​ခါမွမၾကားဘူး ..
​ေအာ္​ဖို႔​ေန​ေနသာသာ သူစကား​ေျပာရင္​​ေတာင္​သူ႔အသံကိုၾကားရ​ေအာင္​​အာရံုစိုက္​ၿပီးနား​ေထာင္​ရတာ...

ဂ်ီမင္​းကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔..

"ဘာ​ေတြ​ျဖစ္​​ေနတာလဲ Jack.."

သူjackကိုတိုးတိုး​ေလး​ေမးၾကည္​့​ေတာ့လည္​း
Jackက​ေခါင္​းခါျပသည္​။

"ဂ်ီမင္​းက ကိုကို ဂ်ီမင္​းကိုမခ်စ္​ဘူးထင္​လို္​စလိုက္​တာကို...."

"ဘာ ဒါ​ေနာက္​စရာကိစၥလား..
ငါ့မွာမင္​းဆီကို​အျမန္​​ေရာက္​​ေအာင္​လာရတာ ဘယ္​​ေလာက္​အလုပ္​႐ႈပ္​သြားလဲမင္​းသိလား...ဟင္​..."

တစ္​​ေယာက္​တစ္​ခြန္​း​ေျပာ​ေနရင္​း စိနီယာယြန္​းဂီကပိုၿပီးစိတ္​တိုလာတာ​ေၾကာင္​့ သူဝင္​႐ွင္​း​ေပးမွ ျဖစ္​​ေတာ့မယ္​...

"ယြန္​းဂီ​ေဟ်ာင္​း..ဂ်ီမင္​းဘာ​ေတြလုပ္​ထားတာလဲ.."

ဂ်ီမင္​းကၿငိမ္​​ေနတာမို္​့ ယြန္​းဂီ​ေဟ်ာင္​းကိုပဲ​ေမးလိုက္​သည္​။

"မင္​းစဥ္​းစားၾကည္​့ကြာ ထယ္​​ေယာင္​း..
ဟို​ေန႔ကငါတို႔video call ​ေျပာျဖစ္​တယ္​..
ငါကtranning ၿပီးတဲ့အခ်ိန္​ အိပ္​ခ်င္​​ေန​ေတာ့
သူ႔က္ိုစကား​ေကာင္​း​ေကာင္​းျပန္​မ​ေျပာလိုက္​မိတာကို ​ေကာက္​သြားတယ္​...

​ေနာက္​ရက္​က​်​ေတာ့ သူနဲ႔မင္​း​ေနာက္​က​ေကာင္​နဲ႔ရုပ္ရွင္ရံုမွာရိုက္ထားတဲ့​​ဲ့ပံုကိုပို႔ၿပီး​ေတာ့ ​ေဟ်ာင္​းကကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာတာ​ေတြ နားမ​ေထာင္​လည္​းနား​ေထာင္​ေ​ပးတဲ့သူရွိတယ္တဲ့...ငါခ်က္​ခ်င္​းလိုက္​လာတာ ငါလြန္​သလား..."

​ေျပာၿပီးသက္​ျပင္​းခ်လိုက္​တဲ့ ယြန္​းဂီ​ေဟ်ာင္​း...
ယြန္​းဂီ​ေဟ​်ာင္​း​ေျပာတဲ့ထဲက မင္​း​ေနာက္​က​ေကာင္​နဲ႔ ႐ုပ္​႐ွင္​ရံု..

Dead Leaves (Completed)Where stories live. Discover now