Pohled Zuzky
Ahoj já jsem Zuzka Blacková a jsem dcera Siriuse Blacka. Taťka mi sám řekl že nemám mamku a tátu ale dva táty. Druhého otce jsem ale nikdy nepoznala. Ten od nás odešel hned jak jsem se narodila. Táta o něm moc nemluví ale mně je to tak trochu jedno. Zatím jsem ho nijak zvlášť nepotřebovala. Až teď jsem začala opravdu přemýšlet o tom kdo by to mohl být. Bylo mi ale líto táty protože bylo vidět že mu chybí.
Je mi 11 let a s tátou jdeme po příčné ulici a nakupujeme věci do Bradavické školy. Už mi táta koupil i hůlku. Je z cesmínového dřeva s žíní jednorožce. Táta mi taky koupil sovu. Výra Velkého. Mam jen pár kamarádů. Jeden z nich je Harry Potter, taťka je jeho kmotr. Harry je prima kamarád ale jeho strýc a teta s jeho bratrancem jsou na něj opravdu hodně zlí. Táta už k nim několikrát přišel a vyhrožoval jim. Díky tomu se k Harrymu chovají trochu lépe. Tento školní rok jdu poprvé do Bradavic a Harry už tam jde podruhé.
Když jsme s tátou všechno nakoupili tak jsme se vrátili domů. Myslela jsem jenom na to že pozítří už v tuto dobu budu sedět v Bradavickém vlaku. „Tak co těšíš se do Bradavic?“ zeptal se mě táta „Jo musím na to pořád myslet. Samosebou že hned po tom kdo je můj druhý táta“ řekla jsem a s otázkou se podívala na tátu. „Proč o tom pořád přemýšlíš? Už jsem ti říkal ať to necháš být" řekl přísně táta ale na konci se mu zlomil hlas. Bylo mu nepříjemně když o tom mluvil. „Já vím ale teď mě to začalo zajímat“ povzdechla jsem si. Táta mě pak objal.
Na nádraží king's cross
„Teď musíme proběhnout přepážkou mezi nástupištěm 9 a 10. Pojď“ řekl táta a už jsme běželi. Na nástupišti 9 a třičtvrtě. Tam stál krásný červený vlak. Docela jsem se bála. Toto bude poprvé co budu od táty tak daleko a dlouho pryč. Táta si nejspíš všiml mích rozpaků. „Neboj se Bradavice jsou to nejlepší místo na kterém jsem kdy byl“ povzbudil mě a usmál se. „Já vím ale co když mě dá klobouk do zmijozelu?“ povzdechla jsem si. „Tak mi to vadit nebude! Ano? Neboj se já i tvůj druhý táta...jsme byly v Nebelvíru proto si myslím že ty budeš taky. Neboj se“ Pořád jsme se objímali. „Siriusi! Zuzy! Tady jste všude jsme vás hledali“ to byl Harry který se k nám „Harry!“ zavolala jsem a běžela k Harrymu. Hned jak jsem k němu doběhla tak jsem ho objala a on se se mnou zatočil. „Připadá mi že jsem tě neviděla celou věčnost“ společně s ním jsme se smáli jako blázni. „Taky tě rád vidím Harry“ objevil se za námi táta „Vždyť já tebe taky Siriusi ale musel jsem se pozdravit se Zuzkou“odpověděl Harry a objal i tátu já jsem se zatím pozdravila s Hermionou a Ronem které mi Harry představil o prázdninách „Jdite si sednout do vlaku aby vám vlak neujel. Já ti tam ty věci vezmu Zuzy a tady máš nějaké ty peníze na sladkosti ve vlaku“ zasmál se táta. Já jsem se zasmála taky.
Když se nakonec vlak rozjel tak jsem tátovi pořád mávala do té chvíle než mi zmizel z dohledu. Když přijela paní s vozíkem se sladkostmi. Koupila jsem si několik balíčků Bertíkových fazolek, čokoládových žabek a další skvělé sladkosti.V Bradavicích
Stála jsem s ostatními z prvního ročníku před stoličkou na které stál moudrý klobouk. „Zuzana Blacková!“ vyvolala paní profesorka McGonagallová a já jsem pomalu šla ke stoličce. Sedla jsem si na ni a paní profesorka mi nasadila klobouk. Ten si něco mumlal ale já ho nevnímala až když jsem zaslechla že řekl „I tvůj druhý táta byl v Nebelvíru“ snažila jsem se hodně na poslední chvíli zeptat jestli mi neřekne něco víc ale už jsem to nestihla. „NEBELVÍR" vykřikl klobouk a já běžela hned za Harrym. Byla jsem nadšená. K večeři jsem si dala kuře s bramborami, kachní stehno a nějaký zákusek. Pokoj jsem měla s Ginny. Ronovo sestrou byla to velice milá dívka. V mém ročníku byl také Colin Creevey. Ten byl úplně závislej na Harrym pořád si ho fotil a ptal se ho na každou blbost co ho napadla. Podle mě byla Ginny do Harryho zamilovaná až po uši ale nic nikomu neřekla. V Bradavicích byl podle všeho nový učitel na obranu proti černé magii. Zlatoslav Lokhart. Tátovi jsem napsala že jsem v Nebelvíru. I o novém učiteli. Taky jsem mu ale vynadala že mi neřekl o paní Norissové je to kočka a z tich já mám strach.
ČTEŠ
Zuzka Blacková (WOLFSTAR)
Fantasíaahoj já jsem Zuzka Blacková a jsem dcera Siriuse Blacka. Taťka mi sám řekl že nemám maminku a tatínka ale dva otce. Nestydím se za to ale druhého otce jsem nikdy nepoznala. Podle všeho od nás odešel hned jak jsem se narodila. V tomto příběhu není S...