Tejvi's room
Jhanvi was going trough a magazine and Tej was on bed in half lying position when om entered.
Om: Good morning Mom.
Umm.. Good morning Mr.Oberoi..Tej got surprised when he heard that his son is wishing him a good morning.
Tej (smiling): Good morning..
Om: Wo.....Ab kesi tabiyat hy apki?
Tej (surprised): Pehle sy behtar hai or tmhy yahan dekh kr aur behtr hogae.
Jhanvi (smiling): Tm yahan tej ki tabiyat maloom krne aye thay om??
Om: Nhi Mom..Wo mein... actually.. Haan mein to apsy pochne aya tha k ap breakfast k lye ku nhi ayen ?
Jhanvi: Mene yhi mangwa lia tha breakfast..
Om: Oh acha.. Thk hy..phr mein office k lye nklta Hun..
(To tej) Apna khayal rkhye ga mr.oberoi.Tej smiled and nodded at him.. Omkara went out of the room.
Jhanvi (smiling): Sahi ce jhoot bhi nhi bolna ata om ko..
Aya to srf tmhri khairiat k lye lekn bahana mera bnadya..Tej : Mere lye yhi sbsy ziada khushi ki baat hy.. Wrna Jo mene Omkara k sth kia h na..Usky baad to mein iski nafrat k bhi qabil nhi hn..
Jhanvi: Aisa nhi hy Tej. Omkara beta h tmhra.... Tmsy bhala kese nafrat krskta h..
Vo ghusa hai aur Itni asani ce uska ghusa jaega b nai..(Smiling) Akhir tmhra Jo beta h..
lekn tm fikr na kro..Ahista ahista
sb thk hojaega.. Ab apny apko blkl stress mt do..okay..Tej smiled and nodded his head..
Evening;
Gauri was making tea when her phone rang..She saw the caller ID,it was jhanvi..
Gauri (in mind) : Maa ji ka phone.!?
She received the call.
Jhanvi (hurriedly): Gauri beta,wo actually Meri dost ka accident hogya h..
Gauri: Heey Sankar jee.. Ab kesi hen wo??
Jhanvi: Abhi hospital lekr aye hen.. Ziada gehri choten nhi ayen lekn uski family k aney tk mjhy yhi rukna hoga..
Gauri: ap aram ce aiye maa ji..!
Jhanvi: beta tej ki medicines ka time hogya h..To kia tm usko medicins de dogi?
Gauri (shocked): hum... par hum kese Maa ji..
Jhanvi: Beta mein janti Hun k uska rawayya tmsy blkl bhi acha nhi hai
..lekn mera yahan sy foran ana kafi mushkil h to yeh kaam tmhy hi krna hoga...Gauri: Acha ap chinta na kren..Hum abhi barey sahab ji ko de dete hen dawiyan..
Jhanvi: Thank you so much beta..Chlo mein phone rkhti Hun..Bye...
And she disconnected the call..
Gauri (to herself) Kese samna krengy barey sahab ji ka.. wo to humein itna na pasand krty hen..
Or abhi to phr wo bemar hen or bemari mein to insaan hr wqt gussa rhta hai...
Agr unho ny kch keh dia to..?! Sankar jee apni Iss chirayya ka dehan rkhna..
Chl Gauri sarma..Himaat pakat or sair(lion) k mun mein hath daal hi ley aj..She took the medicine with a glass of water and went to tej's room..
Tej's Room ;
YOU ARE READING
Dekha Hazaron Dafa [COMPLETED ✅]
FanfictionGauri ran from her Village when her aunt and uncle were going to sell her to Kali Thakur... she ended up reaching Mumbai ..!