Omkara and gauri came back from shopping at night.
When TejVi was already asleep.
They went towards their room..Gauri: ap jb tk paresh(fresh) hojaye..hum garma garm coffee late hen..
Om: Thk h..
Gauri went to the kitchen to make coffee . when Omkara got a call from his manager.
Omkara received the call..Manager: Hello..
Om: Jee Mr.Vijay.. ! Is wqt call ki apny? Is everything ok?
Manager: Sir aik good news hai apky lye..
Om: Kia?
Manager: Sir Mr. Agnihotri ny humari company k sth deal krny ka faisla kia hai..
Mjhy abhi abhi unky manager ki call ai..Om: What??
Yeh Mr.Agnihotri wohi hen na jinko humny last year apna project dikhaya tha or wo unko pasand nhi aya tha.?!
Phir aik dam..Yeh sb kysy..Manager: Sir.. Unky manager ny kaha k last time wo ziayda concentrate nhi kr pae thay because of personal reasons..
Lekin ab wo huamre sth deal krna chahte hen..Om (happily): Perfect.. To phr unko kl ka hi time dy dijiye.
Manager: Okay sir..Par wo file apky pas hai js mein us project ko lekr sari details hen..
Om: Haan don't worry..
Wo mere pas gahr pr pari hai .. Mein ly aaonga kl.. bs sari arrangements krky rakhiye ga...Manager: Right sir.. Good night..
Om: Good night..
And he disconnected the call.
Om: Phly wo file dhoond leta hn..Isse phly k zehn sy nkl jae..
He started searching for the particular file..
But after a lot of struggle,he did not find that file.. He got frustrated..
Om: Pta nhi kahan utha kr rkh dete hen file.
GAURI... GAURI !!He started shouting her name.. After a while,gauri came in the room.
Gauri: Kia hogya omkara ji..
asmaan ku sir pr utahay hua h..
(Looking at the room)
Haye dayya eh kamre ki ka halat bna kr rkh di h..Om: Gauri Meri file Kahan h??
Gauri: humy Ka pta..
sb to yhi rkhy Hui hain.. Hum ny ka apki philes (files) ka achar dalna hai jo hum lain gy..Om (irritated): Uff gauri.. aik red color ki file thi.. Uspr blue color ka title lga hua tha ARJUN AND CO..
Yaad aya?? itna to prha hua hoga k files ki pehchan kr skoGauri got little hurt but thought to ignore his words.
Gauri (thinking) : oo,, oo to sayd. . han oo humne store mein rkh di thi..
Om got angry.
Om: what the hell.?
Itni important file tm store room mein phenk ai.. hosh mein to ho tm??Gauri: Omkara ji, oo file jameen pr phenki Hui thi..humy laga k impartant nhi h.. islye store room mein rkh ai..
Om: Kl ko mein mobile zameen pr pra hua dikh gya to tm wo bhi store room mein rkh kr ajana.. Thk h?
Chalo mana k tmhy prhna nai ata pr kam az kam diamgh to laga skti ho naa !?God ab mjhy file khud dhondna paregi..
Gauri couldn't control now and tears started flowing from her eyes.
ESTÁS LEYENDO
Dekha Hazaron Dafa [COMPLETED ✅]
FanficGauri ran from her Village when her aunt and uncle were going to sell her to Kali Thakur... she ended up reaching Mumbai ..!