Grus - 3

53 2 0
                                    


"Ka vente vi på folkens?" sa en deilig dame med navnet Karine. "Ja! snurr i vei" sa en superopptiskskjempefantafenomenalistisk babe med det awesome navnet Astrid. Olin fant henne veldig tiltrekkende, men han måtte jo stå tro til Tor. I starten endte de to damene Anna og Vilde opp i et heftig kyss. Utover runden kysset blant annet BJ og ASN, Mia og Kim S og mange mange fler. Det var ikke før en stund ut i runden at ting begynte å skje. Ingrid og lil Jan gjennomførte nemlig et heftig kyss, Olin storkoste seg og måtte innrømme at han ble veldig kåt av det. Han måtte nesten gå inn på badet for å ta seg en pause, men tok seg sammen, han hadde jo ikke lyst til å gå glipp av noe.

Nå var det Ingrid sin tur til å spinne. Hun tok et fast tak i flasken og snurret den rundt og med et håp at flasken skulle treffe Olin. Uheldigvis traff den Rino. Det var ikke det verste flasken kunne peke på akkurat, så hun var ganske fornøyd. Rino lente seg inn for et kyss og ble kåt av tanken på menneskelig kontakt. Etter et lite kyss, følte Rino seg veldig tent og kunne pult hvem som helst på denne festen. Nå var det Rino som skulle spinne flasken, og personen den landet på var Olin. Rino kjente et stort adrenalinrush i kroppen. Han hadde løyet om han sa at han ikke hadde lyst til å rævpule Olin akkurat nå. Begge to lente seg mot hverandre. Olin visste ikke om Tor ville likt at han hadde kysset en annen gutt, men idet leppene deres møttes, brydde han seg ikke lenger. Rino sine lepper føltes så myke mot hans. Olin hadde ikke lyst at kysset skulle slutte, og prøvde seg med litt tunge. Rino likte dette og plasserte tunga si ned i halsen til Olin. Etter et par sekunder merket de at de var midt i en sirkel av folk. De trakk seg fra hverandre og Rino gikk fra sirkelen. "Har du lyst til å fortsette inne på soverommet?" hvisket Rino i øret til Olin.  

Grus, a love affairWhere stories live. Discover now