Grus - 2

76 5 1
                                    


bFc arrangerte en fest på studioet sitt, alle de kule kidsa var invitert. Tor Harald og Jakub kunne desverre ikke komme, siden de var opptatt med å plukke søppel. Olin og Rino derimot var allerede godt igang med festinga.

Det var knall høy musikk, og ekstremt hotte babes. Flere av medlemmene i bFc hadde allerede sikret seg ligg for kvelden. Olin gikk bort til minibaren og tok seg en øl, der satt Artur og leste i bibelen sin. Han ville ikke ende opp i en kjempestor diskusjon om chucky med Arthur, så han gikk bort til DrunkyBeatz. Han hadde nemlig hørt at han dealet og hadde stoff. Olin gikk diskre bort til DrunkyBeatz, "Jeg hører at du selger ting?" "Det er stemmer min lille venn", svarte Drunky i en shady tone. "Hva vil du ha da?" Olin tenkte seg godt om, men så viste han helt sikkert hva han ville ha. "Har du kräcker?"

Olin fant seg et lite hjørne, der han kunne nyte kräckerene i fred. Han åpnet den grønne posen og spiste de, en for en kjente han den deilige smaken i munnen sin. Han kjente at det knaste godt i munnen, og når det ble litt tørt skyldte han det bare ned med masse øl. Det tok ikke særlig lang tid før han ble småfull, han merket selv at han burde roe drikkingen ned noen hakk.

Plutselig kom N-Kay og noen lettkledde damer kom bort til Olin, de lurte på om han ville være med på flasketuten peker på. Det ville han selvfølgelig og hoppet ut av soffan med en gang.

Grus, a love affairTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang