En dag for lenge siden, lagde grus sin egen Youtube kanal. Det høres kanskje litt rart ut, men på den tiden var det nesten ingen som visste om grus... Nå er det ikke en eneste person i hele Norge som ikke vet om Olin, Tor Harald, Jakub og Rino. Nå er de kjent i over 69 land og kan nesten ikke tro det selv. Til og med gretne gamle gubber digger videoene deres.
"Det er det beste jeg har hørt!" skrek Olin ut i full latter, Tor Harald hadde nettopp fortalt han om tomaten som skulle gå over veien. De lå og cuddla i sofahjørnet på biblioteket mens de ventet på Rino og Jakub. Jakub og Rino kom alltid for sent til grus møtene deres, de var altfor opptatt med å sjekke opp smårips. En av favoritt replikkene deres, var: Skal vi leke Minecraft? La meg være pickaxe, så kan du være minen min hele natta ;) hehe...
Det var ikke så trist at Jakub og Rino var sene, for nå hadde Tor Harald og Olin litt tid for seg selv. I det siste hadde begge vært veldig travle og kunne nesten aldri møte hverandre utenfor skolen, men det hindret de ikke å være like forelsket i hverandre. Siden de ikke fikk tilbragt like mye tid sammen på dagen, ble det mange søvnløse netter if you know what i mean ;) Det var ikke akkurat sjeldent at Tor Harald klagde over at det gjorde vondt i anuset.
Når Rino og Jakub endelig kom til biblioteket hadde de begge røde håndmerker i ansiktet. Ingen likte dem vettu, alle ville ha Olin ;))). "Hvor i alle vaffler har dere vært?!?" spurte Tor Harald dem i en heftig tone. Nå rakk de ikke å ha grus møte og de var i tillegg sene til timen. "Sorry da" sa Rino litt irritert. Jakub fulgte like etter med en unnskyldning. "Det skal ikke skje igjen, jeg lover! Det er bare ikke så lett å huske hva jeg egentlig skal gjøre når alle damene vil ha meg".
KAMU SEDANG MEMBACA
Grus, a love affair
Fiksi PenggemarEn skkrtastisk historie om de fire medlemmene i Grus, Tor Harald, Olin, Rino og Jakub. Det er mye kjærlighet, kalde skuldre og varme knær. Se på grus!! Det er på YouTube!