Yaşın değil yaşadıkların öğretir sana hayatı.*****************************
Nefesin ağzından :
Sabah 6 da uyandım. Ilk defa bu kadar çok yatmıştım, berrak daha uyuyodu. Aslında saat 9 da başlıyordum işe de az da olsa tedirgindim ve sebepsizce heyecanlıydım.. hemen elimi yüzümü yıkadım ve dün giydiğim kıyafetleri giydim sonrada kahvaltı mı yaptım. Saat 8 olmuştu o yüzden berraka haber verip sonra otele gittim.
************************************
Otel :
Otele geldiğimde kaleliler daha gelmemişti saat 11 de geliceklerdi o yüzden otel kiyafetlerini giydim ve biraz daha onları tanımak için patronun odasına gittim.
- Nefes sen niye otel kiyafetlerini giydin ki kaleliler burdayken o kiyafetleri giymene gerek yok sadece daha şık şeyler giymelisin.
- şey, mehmet bey (patron) benim şık kıyafetlerim yok ki hem günlük kıyafetlerimi giyebilirim !
- Nefes unutma dün anlaştık 6000 tl alcaksın ama dediklerimizi yapıcaksın hem otelin mağazalarından gidip istediğin kıyafetleri alabilirsin..
- (derin bir nefes alır) peki.
Patronun odasından çıktım zaten o kalelilerin istediklerini yapıcaktım bir de yetmedi şık giyinicektim eğer o 6000 liraya ihtiyacım olmasaydı kabul etmezdim ama 2 aylık kiramız ve okul masrafları da daha vardı. Otelin bir mağazasına girer ve bedavaya istediği elbiselerden alır. Hemen soyunma odasına gittim ve elbiseleri giydim :
Ilk defa böyle pahalı ve şık elbiseler giymiştim saat 10.50'di kaleliler 10 dakka sonra geliyodu o yüzden hemen otelin girişine gittim. 10 dakka sonra otelin önüne 2 tane lüks araba geldi ve 1 genç güzel bakımlı kadın, 1 yaşlı kadın, 1 kız çocuğu ve 4 erkek cıktı arabalardan. Otele girdiler. Ilk önce patron konuştu onlarla sonra :- buda nefes. Kendisi bu 2 hafta boyunca sizin bir tür asistanınız gibi bisey olucak.
Bisey kelimesini söylediğinde sinirden gözlerim alev alıyordu ama ben yinede sesimi o 6000 tl için çıkarmadım.