4. bölüm. "trabzon ?"

1.5K 68 0
                                    

************************************

Nefesin ağzından :

Yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladım ve kendimi denizin karşısında buldum, yanımda da tahir vardı demek ki dün gece tahirin göğsünde yatmışım..

- tahir *yanaktan öper* tahir hadi uyan *tekrar yanaktan öper* tahirimmmm hadi uyan *tekrar yanaktan öpecekken tahir kafasını çevirir ve nefes dudaktan öper* Hıııı ! Ya tahir !

- buyur nefesim *güler*

- hadi kalk bak dün burda yatmışız !

- *nefesi kendine çeker* ilk defa bu kadar iyi uyudum biliy misun ?

- vallah bilemiyrim *güler* neyse benim gidip üstümü değiştirmem lazım kaleli sonra görüşürüz *dudaktan öper ve otele koşarak kaçar*

- ula nefes ! *yerinden kalkar ve odasına gider*

************************************

************************************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nefesin giydikleri ☝️

Kiyafetlerimi giydim ve resepsiyona indim. Gördüğüm manzara karşısında şok oldum.. Kaleliler bavullarını hazırlamış sanki gidiyorlardı..

- kaleliler ? Siz erken mi gidiyorsunuz ?

Mustafa : vallah bacum iş ciktu gitmemuz lazum.. ama senden de Allah razı olsin hepimizle çok iyi ilgilendun

- mustafa abi lafı bile olmaz.. *yüzü düşer*

Mustafa : ula noldi ?

O sırada tahir kendinden emin adımlarla nefesin yanına gelir ve elini tutar..

Mustafa : ula noliy ??

Asiye : uuuuu

Murat fatih ve saniye ise şaşkın şaşkın baka kalmışlardı.

- abi ben nefese sevdalandum nefes de bağa !

Mustafa : ula hangi ara ??

- abi hangi ara oldiysa oldi !

Saniye : uuuuuu oğlum güzel gelin bulmişsun !

Mustafa : anaaaa bir dur da ! Tamam madem sevdalandunuz hayde oğa bisey demiyrim da nefes senun anan baban ne der ?

Nefes : şey.. benim annem babam ben küçükken trafik kazasında kaybettik..

Mustafa : o zaman bizim köye gelecesun biliysin demi ?

Nefes : okul ?

- Nefes bak trabzonda da okullar var ama eğer beni seviysen bizum yanumuza gelursun bizumle yasarsun..

Nefes : peki berrak ?

- berrakta isterse gelur.. sen kararunu ver geliy misun gelmiy misun ?

Nefes : geliyorum *gülümsedim*

Tahirde gülümsedi. Berrak ise o da bizimle gelicekti arabaya bindik tahir arabayı sürüyordu ben ise düşünüyordum.. verdiğim karar doğru muydu ? Acaba tahire güvenmekle hatta yapıyordum ? Umarım öyle değildir çünkü ben tahir için herşeyimi bırakıp yeni bir hayatta basliycaktim. Allahım nolur yaptığım şey hatta değildir...

Bölüm sonu. Azıcık kısa olduysa özür dilerim 💙

Deniz Ve Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin