8. bölüm "kavgalar,,

1.1K 72 13
                                    


Nefesin ağzından :

Hiçbişey anlamıyorum.. neden tahir benimle evlenmek istemesin ki ? Galiba farkında değil ama ben karnimda onun ve benim çocuğumu taşıyorum..

N : tahir konuşsana ! Neden benimle evlenmek istemiyorsun ?!! Sen bana daha dün evlenelim dedin hangi ara değişti !!!

T : çünkü seni istemiyrim !

A . Ula uşak sen kafayu mu yedun ?!

N : tahirin göğsüne vurarak ve ağlayarak. Senden nefret ediyorum ! Duydun mu ?! Senden nefret ediyorum ! Ve nefes bayılır.

Tahir hemen nefesi taşır ve hastaneye götürür.

************************************
Hastane :

Tahirin ağzından :

Nefesim yine bayılmıştu... hemen hastaneye götürdüm şimdi muayene ediyler. Bağa neden nefesle evlenmek istemiysin diye sormayun MECBURUM..

D : nefes hanımın yakınları ?

T : durumu nasul ?

D : durumu iyi ama bu aralar üzüntüden stresden uzak durması lazım yoksa...

T : yoksa ??

D : bebeği kaybetme riski var.. Onun dışında her şey çok iyi odaya girebilirsiniz.

T : tamam teşekkür ederim.

Tahir odaya girer ve nefesin yanına oturur saçlarını okşar.
Nefes yavaş yavaş gözlerini açar.

N : tahir ?

T : nefesim..

Nefes birden arkasını döner.

N : çık odamdan bak çığlık atarım.

T : nefesim etma bak senun iyiligin icun..

N : benim iyiliğim için benden ayrılıyorsun... Tahir sen benden ayrılırsan ben ölürüm ama sende haklısın zorla birisine kendini sevdirmek olmaz sen beni sevmiyosun ben onu anladım.. nefesin gözlerinden yaşlar akar.

T : nefesim ben seni canımdan daha çok seviyrim o yüzden ayrılayrum zaten..

N : tahir ben salak mıyım ki buna inanim ?? Sen beni sevseydin bırakmazdın zaten ! Hayde git başka kızlarıda yalandan sev !

T : nefes bak ağır konuşaysun... bilmeduğun şeyler var..

N : sende anlat. Anlat o bilmediğim şeyleri !

T : anlatamam işte..

N : o zaman bende ağır konuşmaya devam ederim !

T : nefesim etma da..

N : bağa nefesim deme !

T : nefeeees bak sinirleniyrim

N : ay çok korktum tahir bey sinirlenmiş korkudan altıma edicem !

T : nefes yeter artuk !

N : asıl sana yeter hem evlenmek istemiyorsun hem de gelip nefesim, sevduğum diyorsun ! Ben senin oyuncağın değilim o yüzden kendine gel !

T : ula artuk dayanamayrum sağa herşeyi anlatucam...

Deniz Ve Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin