9. bölüm. "tümör,,

1.1K 71 29
                                    


Tahirin ağzından

Nefese her şeyi anlatmak ZORUNDAYDIM yoksam onu sonsuza dek kaybedebilirdim...

N : seni dinliyorum anlat.

T : nefes..

N : ne ?

T : bak nefes bizim başımızda bir sürü bela var ben senunle evlenursem sağa da bişey yapabilurler..

N : bunun için mi benimle evlenmek istemiyordun ??! Tahir sen benimle dalga mı geçiyorsun ?!

T : bir de.... Nefes ben hastayım...

N : NE ?!

T : şşt ! Bağurma kimse bilmey...

N : t-tahir ne hastalığı...?

T : beynimde tümör var..

Nefesin gözünden yaşlar akar.

T : nefesim ağlama da...

Tahir Nefese sarılır ve nefesin karnını okşar.

N : tahir nolursun bizi bırakma, bak senden gelen herşey benim başım gözüm üstüne hem iyileşirsin demi ? Hem istersen evlenmeyelim tamam ama ayrı kalmayalım nolursun. O beynindeki tümörü de yenersin beraber yeneriz olmaz mı ?

T : nefes...

N : tahir bak nolursun. Bizim bebeğimiz olucak sen baba olacaksın o tümörü atlatırsın sen. Ben inanıyorum sana.

T : nefes etma bak sen hiç yaşayıp yasayamacağu bellu olmayan bir koca istermisun ?

N : isterum. Tahir bak senden ne gelirse gelsin benim başım gözüm üstüne.

Tahir gülümser.

T : haklusun.

N : ayrı kalmıycaz demi ?

T : kalmıycaz, hayde evimize.

Tahir nefesi kucağına alacakken nefes hemen yataktan iner.

N : tahir senin yorulmaman gerek... işede gitme artık.

T : yavassss

N : asıl sağa yavassss işe gitmeyeceksin dedim bitti.

T : tövbe tövbe yürü nefes yürü.

Arabaya binerler ve konağa giderler.

************************************

Konak :

Nefesin ağzından :

Tahirin tümörü olduğuna hala inanamıyordum... ağlamak istiyorum ama tahirin üzülmemesi lazım o yüzden kendimi tutuyorum.. konağa gelir gelmez asiye abla beni sorguya çekti ve hemen tahirle yukarı odamıza çıktık yatağa uzandık, uyuduk.

Yazarın ağzından :

Aradan 2 saat geçer. Nefes uyanır.

N : Tahirim uyan. Nefes tahiri yanaktan öper. Tahir hadi uyansana. Nefes tahirin dudağına bir buse kondurur. Tahir komik değil uyan.... Tahir ?

Tahir hicbir tepki vermiyodur. Nefes tahiri dürter

N : TAHIR ?! Tahir hadi uyan nolursun....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz Ve Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin