"Uite Aveley, am găsit un alt anunt." Imi spune Maddie, prietena mea cea mai buna, întinzându-mi ziarul cu anunțuri pentru locuri de munca. Iau foaia și încep sa rad.
'Căutăm bona pentru căței. Sunt 5 pufoşenii drăguțe și jucăușe. Programul este lung, dar bine plătit.' "Citesc cu voce tare și începem amandoua sa râdem. "Serios, Maddie? Fii serioasă!"
"Ce este? Cică este bine plătit și oricum, ce poate fii greu în a sta cu niște căței?"
"Sa specificam, sunt 5 căței, femeie."
"Si ce? Oricum nu trebuie sa faci prea multe." Imi spune si începe din nou sa rada. Știe ca nu m-am chinuit atat sa intru la facultate, ca mai apoi sa devin bona pentru căței.
Îmi arunc din nou privirea în ziar, în căutarea unui alt anunt, de data asta sperând sa fie cu succes. Îmi caut un job de când m-au mutat în Londra, la invitația prietenei mele, atunci când am realizat, atat ea ca și eu, ca nu mai era nimic care sa ma tina în Chicago.
'CĂUTĂM SECRETARA PERSONALA URGENT! FIRMA STYLES.' Și în josul paginii era lăsat un număr de telefon.
"Hei Maddie, am găsit." Imi informez prietena, acum fiind randul meu să-i dau ziarul. Citește repede anunțul cu zâmbetul pe buze și spune:
"In sfârșit. Era și timpul. Ce mai stai? Suna." Ma întind către telefon, apăsând tastele. Tremur de emoții, sper ca în sfârșit să-mi meargă și mie ceva bine. Am nevoie disperata de acest job. După două tonuri o voce caldă răspunde.
"Aici firma Styles, cu ce va putem ajuta?"
"Buna seara, în legătură cu locul de munca, as dori sa vorbesc cu cei din familia Styles." Spun, emoțiile cuprinzându-ma.
"Sigur, un minut și va fac legătura." Imi raspunde și ma pune în așteptare.
"Hallen Styles la telefon, va ascult." Aud vocea subțire din spatele telefonului și incep:
"Buna seara, ma numesc Aveley Smith. Am sunat în legătură cu locul de munca, as dori sa lucrez pentru dumneavoastră. "Spun totul dintr-o suflare aruncând o privire spre Maddie, care îmi făcea semne cu 'totul o sa fie ok'.
"Ah, ok. Stai doua secunde, o sa ma uit pe agenda." Aștept nerăbdătore răspunsul, care pare ca nu mai vine. " Maine dimineață la 8 sa te prezinți la firma, vom discuta atunci detaliile. Sa nu întârzii, îmi plac persoanele punctuale."
"Sigur, voi fi acolo. La revedere."
"La revedere." Imi spune si închide.
Răsuflu ușurată și Maddie vine sa ma ia în brate, felicitându-mă.
"Mai usor, fato. Încă nu m-au luat, mâine vom discuta restul." Ii spun când aproape rămân fără aer din cauza îmbrățișărilor ei.
"Mai taci, ai tot ce-ți trebuie, esti ca și luată."
"Nu as fii atat de sigura, dar sper." Spun și ma întind în pat, văzând-o cum își da ochii peste cap, un prost obicei pe care îl are și pe care l-am luat și eu, din cate mi se pare.
"Ok, eu voi pleca acum, deja s-a făcut târziu, aștept sa ma suni imediat ce termini, sa nu ma ții pe jar prea mult. Pupici." Imi spune repede si iese din apartament.
Ma duc sa îmi fac un dus rapid și ma întind din nou în pat, adormind imediat cum am lăsat capul pe perna.
°°°
Ma trezesc buimaca și ma uit repede către ceasul meu roz, în forma de porcușor, ok, nu ma judecați, dar chiar îmi place.
Ora 6:50. Perfect, m-am trezit din nou înaintea alarmei. Ma întind cat pot de tare înainte sa cobor și sa ma indrep spre baie. Ma spăl pe dinți și îmi fac un dus rapid apoi merg la dulap. Îmi aleg o pereche de blugi negri, mulați și o cămașa albastra, pe care mi-o bag în pantaloni. Îmi pun tocuri negre, nu prea înalte și am terminat cu îmbrăcatul.