Tayyip sarayında zorla görücü olarak evlendirildiği Emine ile oturuyordu. Onu sevmiyordu. Neden onunla evlenmişti? O kadını sevmiyordu. Lanet olsundu.
Sonra bir duyuldu. Bu ses o kadar güçlüydü ki camlar patlamıştı. Tayyip korku ile masanın altına saklındı. Emine hâlâ çay takımı peşindeydi. Unicorn baskılı çay takımı.
Sesler kesilince Tayyip masadan ayrıldı. Yavaşça gözlerindeki ıspanak yemeği görmüşte korkmuşcasına korku ile cama yaklaştı. O da neydi öyle?! Bu sınav korkusundan daha beterdi. Hayır annenin terlik atmasında da korkunç... Bu bir alman bombasıydı ve çok kaslıydı.
Tayyip şok, almanya bim. Ağzı açık bir şekilde dışarı baktı. Kolundaki nazi arması ile karşısında bir daş duruyordu. Ona düşmüştü. Ama bu yasaktı!
Tayyip panik oldu. Sanki bir kuru çikilata görmüş gibi heyecandan eli ayağı titredi. Emine'nin gitmesini fırsat bilerek aşağı indi. Özel uçan atı ile.
Atının arkasına vurup şöyle dedi;
"HALLAH SENİ SAKATAT!"
Çünkü atın ismi Sakatat'tı. At kişneyip gökkuşağı kusarak gitti.Yavaşça kapıyı açtı. İşte oradaydı. Alman biskolatası Hitler... Bilirsiniz.. Alman çikolatası hafife alınmaz. Hep o almanyanın suçu.
Dehşet ile bahçeye çıktı. Hitler ona bakıyordu. Gözlerindeki öfke ile. Tıpki önünden patatesini almışlardı. Ve sinirden küplere binmişti. Onun gibiydi işte!
Hitler dudaklarının arasından bir şey geveledi;
"Onca yıl.. onca ay seni bekledim.. Ama sen.."
Tayyip duymadığı için anlamadı.ACABA BAŞINA NELER GELECEKTİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE LOVE
FanfictionShip:;: Hitler x Tayyip Konu:;: İmkansız Aşk İmkansız bir aşk hikayesi... Hitler ve Tayyip birlikte olabilicekler mi..? Yoksa dolar aralarına mı girecek?