hah!orange...seriously..!

703 17 1
                                    

kchik!kchik!"kchik!kchik!"

bunyi camera para peminat exo yang sedang duduk di tepi tempat duduk aisyah..(baru balik dari U.S nak ke korea ada'training'aisyah adalah seorang peminat exo yang bertuah sebab dapat naik kapal terbang yang sama dan tempat duduk yang sama dngn exo..sedang aisyah bergelak ketawa bersama kawannya raisah..tiba-tiba suho bangun dari tempat duduknya dan berkata kepada peminat-peminat exo.."amm kami nak berehat , jadi boleh tak kamu semua duduk..?"tetapi peminat-peminat exo tak nak dengar dan sambung tangkap gambar.tiba-tiba ada seorang peminat lalu untuk menangkap gambar sehun dan tao yang duduk di belakang tempat duduk saya..lalu saya memegang tangannya dan berkata"amm..where is your seat..?can you sit at your place.."peminat itu hanya berdiam diri dan "amm..amm.." "please stop disturbing them , they are human not robot or machine or whatever..suho oppa said that they want to rest , so let them rest ok!" peminat itu terus pergi ke tempat duduknya dan duduk dengan sungguh tidak puas hati.EXO hanya memandang ke arah aisyah dan peminat tadi.sedang aisyah dan kawannya raisah bergelak ketawa , tiba-tiba peminat tadi datang ke arah aisyah dan tanya "do you want some orange juice..?" tidak sempat aisyah membuka mulutnya,terus peminat itu simbah air 'orange juice' itu ke muka aisyah.EXO yang melihat kejadian itu terkejut dan tidak mampu berkata walaupun sepatah perkataan.aisyah berkata "hah..orange juice seriously..!" dengan 'orange juice' yang membasahi muka aisyah,peminat itu menjawab "ya!kenapa..?awak siapa nak nasihat saya ah!awak tu dah lah pendek!saya ni tinggi!awak tidak ada hak nak nasihat saya!" peminat itu memandang ke arah muka aisyah yang hampir menangis itu."kenapa..? awak tidak suka air 'orange juice' , ke awak nak air mineral??!" terus peminat itu simbah air mineral yang peminat itu genggam dari tadi lagi.Raisah yang yang tidak tahan melihat perangai peminat itu terus menjerit "yah..!!" tidak sempat raisah bangun dati tempat duduknya , aisyah menahan raisah dan terus ambil bag yang berisi tudung extra itu dan tetus lari pergi ke tandas. suho yang dari tadi melihat kejadian itu tetus mengekori aisyah hingga ke depan pintu tandas dan teragak-agak untuk mengetuk pintu , tiba-tiba raisah datang mengetuk pintu dan menjerit "akak..!akak..!akak ok tak..!akak..! hmmph..~" raisah menoleh ke kiri dan baru perasan lelaki yang dari tadi berdiri di situ ialah suho..! 'alamak..!apa aku nak buat nih..?!' membebel raisah di dalam hati.Raisah hanya menunduk dan pulang ke tempat duduknya.Suho masih teragak-agakvdan akhirnya suho pilih untuk pulang ke tempat duduknya semula."Uwah..!EXO!" "EXO lah..!!" "D.O.! comelnya dia..!!" jerit peminat peminat-peminat exo yang berada di lapangan terbang itu. "Uh ! kuatnya jerit..!" bebel aisyah di dalam hati.'so lucky my love~uoh~so lucky too have you~' "hello,hah eomma!" "hah!tidur hotel satu malam..?" "hmm..oklah" "ok.! bye..annyeong..". "Raisah..tidur dekat hotellah malam nih.."cakap aisyah kepada raisah " owh..yeke oklah..! jom.." jawab raisah.

!~how i meet them~!Where stories live. Discover now