#6 bulan kemudian#
aisyah: "op..oppa..~"ucap aisyah dengan layu..D.O yang tidur di kerusi sebelah katil aisyah itu terjaga..
D.O: "hah..aisyah..aisyah dah bangun..aisyah ok tak..dapat cam oppa tak.."kata D.O sambil menekan butang untuk memanggil doctor..
.."hahahaha..yelah..~"kedengaran suara chanyeol,sehun dan kai yang baru lepas membeli makanan..masuk ke bilik..
chanyeol: "hah..!aisyah dah bangun..aisyah dapat cam oppa tak kenal tak ni siapa.."
baekhyun: "aisyah..aisyah oppa nak minta maaf yang waktu oppa kata aisyah cakap macam tu..oppa minta maaf oppa yang salah.."tiba tiba sehun dan kai mencelah..
sehun & kai: "haah..ni memang salah baekhyun hyung.."kata sehun dan kai yang menunding jari ke arah baekhyun #hehm..masing-masing tak nak mengaku..# #↖( ̄▽ ̄")#
baekhyun: "ish..jangan lah buat saya lagi bersalah..~"kata baekhyun sambil menangis kesedihan..
aisyah: "tak pe aisyah dah lama maafkan..lagipun aisyah tak marah pun dekat korang..mungkin salah aisyah jugak cakap macam tu sampai baekhyun oppa salah faham.."
baekhyun: "hah..yeke..hehm..hehm..hehm.."kata baekhyun sambil teresak-esak..
aisyah: "ye..dahlah tu jangan menangis.."jawab aisyah sambil menitiskan air matanya..^.^
tiba-tiba D.O,baekhyun,chanyeol,suho,sehun & kai..menangis..
aisyah: "lah..kenapa menangis..janganlah menangis korang ni..korang buat aisyah lagi nak menangislah.."kata aisyah sambil mengesat air matanya..
"heuh..heuh..heuh..heuh.."semua orang menangis di dalam bilik wad itu..termasuklah doctor dan nurse yang merawat aisyah..#ceh..ceh..##ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)#
.
.
#1 tahun sudah pun berlalu#
'ting..tong..ting..tong..'
'krink..'
aisyah: "hah..dah datang pun lambatnya..tengok tu..BTS dah x sabar nak makan.."bebel aisyah kepada EXO#K &M# tiba-tiba chanyeol peluk aisyah..
chanyeol: "kan kitorang dah datang..aisyah ni lewat 5 minit je.."chanyeol lepaskan pelukannya selepas bercakap..
D.O & baekhyun: "aisyah..kitorang rindu aisyah..!walaupun baru je dua hari lepas jumpa..hehehe.."sambil senyum dengan senyuman petak dan swnyuman love tuh..
raisah: "dah habis ke belum buat drama tu..meh sini makan..orang dah tak sabar nak makan dia buat drama pulak dekat situ.."bebel raisah..
kakyah: "entah..orang nak makan ni meh sini jangan dok tersengih-sengih macam selipar koyak kat situ.."bebel kakyah#lagisekali#
"hahahahahahahaha...!!!~"habis bergema satu rumah dengan gelak ketawa semua orang..mana tak bergemanya kalau EXO..aisyah and the family , friend , and her managers..BTS..memang bergemalah satu rumah hahaha...^.^
aisyah: "OPPA..!!KAMSAHAMNIDA..!!SEBAB JADI KAWAN AISYAH..!!AISYAH DAH ANGGAP OPPA MACAM ABANG AISYAH SENDIRI...OPPA..!! SARANGHAEYO..!! ^.^ ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥..
~-THE END-~
YOU ARE READING
!~how i meet them~!
Fanfiction'hah!orange..seriously!' 'hah!dia tu anak saudara eomma..!' 'nak ikut..~boleh tak..~~' 'uwah..oppa kamsahamnida~' 'saya tak nak berkawan dengan pembuli..' 'itu semua salah faham..~' 'ni semua salah saya..!!' 'aisyah!kitorang rindu aisyah..!!'