"hurh..penatnye berlatih.."ucap aisyah kepada kimVoppa.."hahaha..aisyah x rindu ke EXO..aisyah dah lama x jumpa diaorang..lepas aisyah debut ni aisyah jarang jumpa diaorang..??"balas kimVoppa dengan panjng lebarnye..
"hurmm..aisyah memang rindu dekat diaorang tapi kalau aisyah pergi jumpa diaorang..oppa mesti marah punya.."
"kenapa pulak oppa nak marah aisyah..kalau aisyah nak jumpa diaorang cakap jelah oppa kasi.."balas kimVoppa
"huermm..aisyah ingat nak buat dinnerlah dengan diaorang..dekat sini..practice room aisyah..boleh x.."tanya aisyah kepasda kimVoppa..
"ok boleh je...tapi bila nak buat..??"
"esoklah..kalau hari ni x sempat..ok..??"
tanya aisyah kepada kimVoppa."ok.."jawab kimVoppa..#↖( ̄▽ ̄")#
"hurm..rindulah aisyah..lepas je dia debut terus jarang jumpa kita kan.."ucap sehun kepada ahli kumpulan exo-k
"haah..tapi dia kan dah debut mestilah dia sebuk kena practice lagi nnti ada variety show lagi..busy tahu busy..hmm.."jawab suho sambil menggeleng kan kepalanya.."tapi takkanlah sampai x ada masa nak jumpa kita.."jawab chanyeol..
#tiba-tiba senyap satu bilik..#
"hah..!jom kita jumpa dia..bukannya kita tunggu dia datang..kita pun kenalah lawat dia jugak..ok tak.."D.O bersuara..
"ok jugak tuh..wuish..best nya dapat jumpa aisyah.."jawab kai.."harh..oklah tu telefon lah dia yang kitaorang nak datang.."ucap baekhyun kepada D.O
"ok..jap eh.."..'na eureureong..eureureong..eureureong dae..na eureu..'.."eh aisyah telefon lah"
"ye..hello hah..ok..hmm.memang dah lama x jumpa pon..hmm..ok..esok malam pukul 8 malam ok..oret..bye..annyeong..~"...~triit~
"eh korang esok aisyah nak buat dinner..pukul 8 malam..haha baru ingat nak jumpa tapi dia lagi cepat dari kita..haha"kata D.O kepada ahli exo-k
.
.
.
#pada malam dinner..#
"aisyah..dah lama x jumpa.."ucap suho..
"eh aisyah makin tembamlah..hahaha"gurau baekhyun dan chanyeol
'so lucky my love..uoh..so lucky to have you..uoh..' "eh kejap eh..ada ornag call.."aisyah keluar..
#beberapa minit kemudian#
"lama nya aisyah ni..kata kejap..biar saya panggil.."kata baekhyun menawarkan dirinya untuk memanggil aisyah..
..sampai saja tempat di mana aisyah berada baekhyun terdengar perbualan aisyah "saya x nak berkawan dengan pembuli..".."saya dah x tahan lagi..baguslah saya dah lama x jumpa dorang.."
baekhyun yang terdengar perbualan tadi berkata.."hah..aisyah x nak jumpa kitorang..how could she say that.."
"eh baekhyun oppa..oppa buat apa kat sini..?"tanya aisyah kepada baekhyun.."tak buat apa apa..cepatlah..kitorang dah tunggu lama dah"baekhyun membalas dengan nada sedikit tinggi..
YOU ARE READING
!~how i meet them~!
Fanfiction'hah!orange..seriously!' 'hah!dia tu anak saudara eomma..!' 'nak ikut..~boleh tak..~~' 'uwah..oppa kamsahamnida~' 'saya tak nak berkawan dengan pembuli..' 'itu semua salah faham..~' 'ni semua salah saya..!!' 'aisyah!kitorang rindu aisyah..!!'