Huzurla Uyu Yavuz ve Bahar Karasu

1.8K 76 34
                                    

İYİ OKUMALAR 🍦
Oy vermeyi 🌟 Ve Yorum yapmayı 💭 unutmayın

Cenaza yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı. Zaten toplasan hepi topu 20-25 kişi vardı. Hepsinin içinde aynı acı vardı; kardeşini,ablanı ,abini sırdaşını kaybetmenin verdiği acı. Aynı acı ama yaşama şekilleri farklı. Kimi ağlayarak,kimi susarak,kimisi ise feryatlar ederek... 
Ama hepsi boşunaydı çünkü ölen biri hiç geri gelir mi? Bunu anlamak zor olucaktı ya da belki sadece bugün hatırlayacaklardı.

Yavuz Karasu ve Bahar Karasu

"İki çay söylemiştik biri açık"  dedi Nazlı göz yaşları içinde.

"Keşke yalnız bunun için sevseydim seni." diye devam ettirdi Ateş.

"B-bu haksızlık . Birbirlerini bu kadar severken ayrılmaları haksızlık." dedi Su. İçlerinden en çok o etkilenmişti. Alışık değildi ölümlere,savaşlara. Birde en yakınını kaybedince iyice harap olmuştu.

"En azından b-beraber ve m-mutlu ayrıldılar hayatımızdan. " dedi Feyzullah.

"Yavuz Komutan hep derdi  'Tarih sadece mutsuz sonları yazar. ' Keşke yanılsaydı."   dedi Fethi.

"Sıçayım böyle kadere aga. Böyle kader mi olur? Çok saçma oğlum çok saçma! Onların daha çocukları olucaktı. İsim için kavga ediceklerdi. Beraber büyütüceklerdi çocuklarını. Bir yastıkta kocayacaklardı. Mutlu olacaklardı. Ama şimdi... sıçtığımın kaderi ayırdı onları."   dedi Mücahit bağırıyordu, ağlıyordu, kadere sövüyordu. Elinden gelen bir şey gelmemesine sinirleniyordu. Diğerleride ondan farksızdı. Mücahit'in söyledikleri hepsini gözyaşına kedere ve acıya boğmuştu.

"Beyler  operasyon çıkmış. Mehmet Albay çağırıyor" dedi Ateş.

Erkekler toparlandı. Artık veda zamanı gelmişti.

"K-komutanım biz operasyona gidiyoruz. Merak etmeyin alıcaz intikamınızı. Gözünüz Arkada Kalmasın." dedi Keşanlı. Bu sefer hüzün yoktu gözlerinde nefret ve hırs vardı. Alacaktı o intikamı. Boynunun borcuydu o artık.

"Huzurla uyuyun Yavuz ve Bahar Karasu... Huzurla uyuyun..."  dedi Nazlı.

                                      ☡ÖNEMLİ☡

Yeniden merhaba arkadaşlar.
Sizden şöyle kendinizi bir sıfırlamanızı istiyorum.
Neden mi? Çünküü hikayede çoookk büyük değişikler oldu. Konu aynı ama gidişatı değiştirmeye karar verdim. O yüzden kitaba dair ne varsa unutun ve ilk bölümü atmışım gibi düşünün. 🍀
Ve sizle paylaşmak istediğim güzel şeyler var.
Biliyorsunuz ki her 8. Sınıf gibi bende bu sene sınava girdim.  🎊 Ve istediğim puanı aldım. Normalde bu bölümü 1 Temmuz'da atacaktım ama bugüne özel ilk bölümü bugün yayımlayayım dedim. Kısa oldu çünkü mutluyum ve hüzünlü şeyler yazmakta zorlandım.😅
Neyse çok kafa şişirmeyeyim.
Bir daha ki bölüm 3Temmuz'da sizlerle. 💐
Kendinize çok iyi bakın. 🌈
Hepinizi seviyorum ❤

 

BÖYLE OLMAMALIYDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin