2

48 1 0
                                    

Zaczełam iść w strone mojego celu.
*Skip time*
Gdy byłam już w parku, usiadłam na jednej z ławek.
Wziełam do ręki telefon i wyłączyłam muzyke, którą słuchałam w drodze do miejsca docelowego.
Weszłam na Olx i zaczełam szukać jakiegoś taniego mieszkania.
-Może poszukam jakiegoś mieszkania z współlokatorami-pomyślałam.
*3 godziny później*
-Ahhh... Szukam już jakiegoś mieszkania już 3 godziny i nadal nie moge go znaleźć-powiedziałam sama do siebie.
Nagle poczułam że mój telefon wibruje mi w dłoni (No a w czym miał wibrować? W dupie? Dop.autorki). Okazało się że ktoś dzwoni, więc odebrałam.
-Dzień dobry. Czy rozmawiam z panią [T/I] [T/N]?
-Tak to ja. O co chodzi?
-Chodzi o pani brata,[T/M/I] [T/N].
-Co się z nim stało i z kim rozmawiam?
-Jestem komisarz Luke Maxson. Pani brat zginął,ostatni raz widziano go przy sklepie Mirror&Mirror (Tak to się pisze? dop.autorki). Przepraszam, ale musze już kończyć, jeśli chce pani się dowiedzieć czegoś więcej prosze przyjść na posterunek policji. Dowidzenia.
-Dowidzenia.
W tym momencie moje szmaragdowe oczy się zaszkliły.
-Co ja teraz zrobie?-zaczełam płakać moja nabliższa rodzina po prostu odchodzi. Został mi tylko ojciec, ale do niego nie polece, bo nie wystarczy mi pieniędzy.
Wstałam z ławkk na której siedziałam i ruszyłam w strone najbliższego baru, by móc zatopić smutki w moim kochanej wódce.
Pewnie się teraz zastanawiacie jak to możliwe że mam 17 lat a moge pić alkochol. Odpowiedź jest prosta, znajomości.
Tak, wię szłam właśnie ku wyściu z parku gdy nagle na kogoś wpadłam.
-Przepraszam-powiedziałam szybko i chciałam pójść dalej, lecz czyjaś ręka mi to uniemożliwiała.
-Czekaj-powiedziała osoba na którą wpadłam-Czy wszystko dobrze? Wyglądasz jakbyś płakała.
Spojrzałam w strone tej osoby, a przede mną stał/a...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam że tak krótki rozdział, ale wena mnie nie lubi.
Jeśli ktoś zgadnie kim jest osoba na którą wpadła [T/I] dam mu followa.
To chyba wszystko co chciałam napisać,
Więc...
Do zobaczenia w kolejnym rozdziale!

Dziewczyna o dwóch twarzach |Eddsworld| Edd X Reader X TomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz