japonsky -> Akuseru Wārudo ア ク セ ル ル ー ル
anglicky -> Accel World
česky -> Zrychlený světdatum vydání: 7. dubna 2012
počet epizod: 24 + OVA
žánr: action, mecha, romance, school, gameObsah : Haruyuki "Haru" Arita je chlapec s nadváhou, který je šikanován a neměl to zrovna nejlehčí. Přesto má své nejlepší kamarády z dětství Takua a Chiyu, kterým beze všeho věří, i když nastane zlomová situace. Haru chodí na nižší střední školu Umesato. Chce uniknout tyranii ve svém reálném životě, a tak žije ve virtuální realitě pomocí Neuro linkeru, kde vyčnívá svými bohatými dovednostmi a rychlostí. To upoutá pozornost jedné dívky, nejpopulárnější školní víceprezidentky, Kuroyuki. Sejde se s Aritou a nainstaluje mu tajný program s názvem Brain Burst. Tento program dokáže urychlit lidské vnímání až tak, že se zdá možné zastavit čas. Natož se dozví, že Brain Burst je víc než jen program a je to skutečně masivní multiplayerová bojová hra s rozšířenou realitou, kde lidé bojují v soubojích, aby získali body, za které lze používat zrychlení v reálném životě. Kuroyuki pak pomáhá Aritovi dosáhnout 10. úrovně tím, že porazí "šest králů čisté barvy" a konečně se setká s tím, kdo vytvořil hru, aby se dozvěděl o pravém smyslu hry. Ve hře se setkávají s mnoha spojenci, nepřáteli a přáteli. Navzájem se poznávají a jejich pouto se stává čím dál silnější.
Můj názor : Graficky i příběhově dobře zpracované. Oba openingy jsou chytlavé a líbí se mi! Zaujali mě i bojové scény a to roboty moc nemusím. Přesto pokud máte rádi Sci-Fi určitě si toto anime pusťte! Můj názor je, že je toto anime naprostá bomba! Je tam hodně vtipných scén, které mi přišli opravdu vtipné, ale i vážných a zapeklitých situací. Tak to má být. :)
Hodnocení : ☆☆☆☆☆.☆☆☆ 8/10
Nejoblíbenější postava : Yuniko Kozuki (červený král)
ČTEŠ
MŮJ ANIME SEZNAM :3
RandomMým cílem je doporučit Vám pár anime různých žánrů, které jsem sama viděla :) Sice to není zas tak originální nápad, ale co už :D Přidané anime jsou seřazené podle abecedy, ne oblíbenosti ;) Budu Vám stručně psát obsah a samozřejmě nesmějí chybět o...