japonsky -> Nejimaki Seirei Senki 天鏡のアルデラミン
anglicky -> Alderamin on the sky
česky -> Alderamin na oblozedatum vydání: 9. července 2016
počet epizod: 13
žánr: action, adventure, fantasy, military historyObsah : Ikta Solork je sice mladý a na první pohled líný, ale též velice nadaný a geniální stratég. Jeho vnitřní hodnoty jsou ovšem jiné. Sice je vojákem a později významným rytířem, ale o zabíjení mu rozhodně nejde. Využívá ho jen pro ochranu svých blízkých a pro blaho lidí. Sice se dostává do zapeklitých a drsných situací, přesto nic z toho nevyhledává. Nejradši by vedl poklidný život a byl obklopený prsatými ženami. Bohužel jeho představu o klidném životě přeruší spoustu situací a především vypukne válka. Ikta je tedy nucen do boje a spolu s Yatori, která je už od dětství jeho nejlepší kamarádka (jeho pravá ruka) se připojí k armádě jako vojenští důstojníci, kde se setkávají s pěšákem Matthewem Tetojirichim, ostřelovačem Torway Remionem a zdravotnicí Haromou Beckerovou na lodi směřující na místo vojenské zkoušky. Celý příběh se v podstatě točí okolo této party, všemožné politiky a jejich vírou v Alderamina.
Můj názor : Toto anime mi v mém seznamu leželo opravdu dlouho a asi dvakrát jsem skončila hned prvním dílem, protože jsem ho nějak vůbec nepobrala- Seznámení postav sice proběhlo, ale stejně mi přišlo, že jsem byla hozená do nějakého random rozjetého děje navíc než jsem se prokousla tedy nějakými obecnými znalostmi, např. co jsou ty malí "skřítci" zač a pak těmi hodnostmi atd., tak to trvalo do cca 4. dílu než mě to alespoň začalo dávat smysl. Též mi některé scény přišli nudné nebo ohrané. Co bych na tomto anime ale přeci ocenila, že bylo alespoň ke konci zajímavé, překvapili mě různé zvraty a Iktovi úsudky.
Hodnocení : ☆☆☆☆☆ 5/10
Nejoblíbenější postava : Yatorishino Igsem
Můj ship : Ikta&Kanna♥
Obrázky :
Opening :
AMV :
Máte raději meče a nebo střelné zbraně? Kačule♥
ČTEŠ
MŮJ ANIME SEZNAM :3
RandomMým cílem je doporučit Vám pár anime různých žánrů, které jsem sama viděla :) Sice to není zas tak originální nápad, ale co už :D Přidané anime jsou seřazené podle abecedy, ne oblíbenosti ;) Budu Vám stručně psát obsah a samozřejmě nesmějí chybět o...