japonsky -> Hatsukoi Monsutā 初恋モンスター
anglicky -> First love monster
česky -> Příšerná první láskadatum vydání: 2. července 2016
počet epizod: 12 + OVA
žánr: comedy, romance, school,Obsah : Kaho Nikaidou pochází z bohaté rodiny, a proto až do teď žila v luxusu. Rozhodla se ale postavit na vlastní nohy a přestěhovat se z rodinné vily do společné domácnosti. Krátce po příjezdu jí uvítá několik obyvatel domu a rozhodně se stane nečekáná situace, díky které se Kaho zamiluje do svého nového souseda Kanadeho Takahashi. Rozhodne se mu vyznat své pocity, ale to ještě netuší, jaké tajemství se skrývá za jeho osobností. On je totiž....páťák. A ona je na střední škole, takže... Samozřejmě že spolu budou chodit xdd. Ehh on sice vypadá starší než je, ale jeho myšlení je fakt někde zaseklý.. Myslí s jeho nejlepšími kamarády totiž jenom na hovínka a pindíky.. Přesto všechno se ho Kaho nehodlá vzdát. Avšak takováhle láska je moc komplikovaná.
Můj názor : Ehmm.. Tak abych se nějak vyjádřila.. Tohle anime je holt trochu pošahané a proto bude bavit spíš ty zvrácenější z nás. Už jednou jsem viděla pár dílů, ale ani nebylo celé přeložené. Asi to ten co dělal titulky vzdal. Nedávno jsem na něj znovu narazila a řekla jsem si proč ne. Dřív my to sice přišlo dost ujetý (a to se nezměnilo), ale už jsem si zvykla na ty divnosti Japonského národa. (zřejmě nezvykla..) Anime by bylo špičkové, kdyby se Kanade s jeho partou přerostlých děcek nechoval tak nechutně. Jinak bylo roztomilé, že i přesto že byl páťák, tak věděl, jak uvést holku do rozpaků. (myslím OBJETÍ vy úchyláci xdd) No prostě bez těch "pindíků" by bylo anime mnohem lepší.
Hodnocení : ☆☆☆☆☆.☆ 6/10
Nejoblíbenější postava : Kouta Shinohara
ČTEŠ
MŮJ ANIME SEZNAM :3
De TodoMým cílem je doporučit Vám pár anime různých žánrů, které jsem sama viděla :) Sice to není zas tak originální nápad, ale co už :D Přidané anime jsou seřazené podle abecedy, ne oblíbenosti ;) Budu Vám stručně psát obsah a samozřejmě nesmějí chybět o...