japonsky -> Shingeki no Kyojin 進撃ã®å·¨äºº
anglicky -> Attack on Titan
Äesky -> Útok titánůdatum vydánÃ: 6. dubna 2013
poÄet epizod:Â *59 + 7 x OVA
žánr: action, dark fantasy, super power, shounen, adventure, drama, mystery, post-apocalyptic*1. SÉRIE ..... 25 dÃlů
 2. SÉRIE ..... 12 dÃlů
 3. SÉRIE ..... 22 dÃlů     Â
 4. SÉRIE ..... oznámeno na podzim 2020Obsah : UbÄ›hlo 100 let od doby, kdy bylo lidstvo téměř vyhlazeno obrovskými bytostmi (pÅ™ipomÃnajÃcà lidi) nazývanými titány. Ty bez soucitu požÃrajà lidi, ale nedÄ›lajà to z hladu, nýbrž je chtÄ›jà vymýtit. NaÅ¡tÄ›stà jsou lidé chránÄ›ny zdmi. Teda to si alespoň mysleli do doby než obrovský titán prokopne údajnÄ› neproniknutelnou vnÄ›jÅ¡Ã stÄ›nu a zaÄne se boj o pÅ™ežitÃ. Eren Yeager, poté co ztratil svojà matku, pÅ™Ãsahá, že se tÄ›mto titánům pomstà a jednou je vÅ¡echny vyhladÃ. Až trochu dospÄ›je, pÅ™idá se k elitnà vojenské jednotce, která bojuje proti nemilosrdným kolosálnÃm obrům mimo ochranu zdÃ. Eren naÅ¡tÄ›stà nenà sám! Spolu se svou nepokrevnà sestrou Mikasou (zachránil jà v dÄ›tstvà a jeho rodiÄe jà nÄ›co jako adoptovali) a jeho kamarádem z dÄ›tstvà Arminem se pÅ™idává k brutálnà válce proti titánům a snažà se najÃt způsob, jak o nich zjistit pravdu.. Odkud se vlastnÄ› vzali?
Můj názor : Anime mi osobnÄ› pÅ™iÅ¡lo jako fakt dobÅ™e zpracované a okamžitÄ› mÄ› nadchlo. ŘadÃm ho urÄitÄ› do mého TOP! Nenà vÅ¡ak urÄené pro vÅ¡echny a ani ne dÄ›ti! Je tam dost brutálnÃch scén a krev. NeÄekanÄ› když jde o zabÃjenà titánů že? xDD PÅ™esto ho naprosto miluju!!Â
Hodnocenà : ☆☆☆☆☆.☆☆☆☆☆ 9/10
NejoblÃbenÄ›jÅ¡Ã postava : Rivaille Ackerman --> "Levi"
Můj ship : Levi x Eren (Aww.. Jeden z mých nejoblÃbenÄ›jÅ¡Ãch shipů♥♥)
ČTEŠ
MŮJ ANIME SEZNAM :3
AléatoireMým cílem je doporučit Vám pár anime různých žánrů, které jsem sama viděla :) Sice to není zas tak originální nápad, ale co už :D Přidané anime jsou seřazené podle abecedy, ne oblíbenosti ;) Budu Vám stručně psát obsah a samozřejmě nesmějí chybět o...