Serhat dönerek gerindiğinde Pelin'in yerinin boş olduğunu fark etti.Birden telaşa kapıldı ama duş sesini duyunca rahatladı.Sessizce banyo kapısının kulbunu ters çevirdi ve kapı açıldı.Kristal camın arkasında Pelin'in teninin rengi duruyordu. Biraz sesle musluğu çevirince Pelin panikle kapıyı açıp sırtına atladı.Kahkaha atınca Pelin utanarak geri çekildi ve kristal camın arkasına saklandı.Kapıyı sıkıca tutarak "Git buradan" dedi.Serhat sesini sinirli tutmaya çalışarak "Hiç sanmıyorum canımı yaktın."dedi.Pelin neşeli bir sesle "Ay canım kıyamam nasılda üzüldüm" dedi.Serhat kapıyı biraz çekeleyince Pelin telaşla kapıya asıldı fakat gücü yetmeyince kapı açıldı oda görünmemek için ona yapıştı.Serhat fısıldayarak "Napıyorsun" dedi.Pelin 'de aynı ses tonuyla "Saklıyorum" dedi.Serhat
"Neyi?"
"Vücudumu"
"Kimden?
"Senden"
"Boğuluyorum geri çıkar mısın?"
"Hayır"
"Neden tek kelimelik cevaplar veriyorsun?"
"Bilmiyorum"
"Konuşur musun?
"Hayır"
"Pekala geri çekilir misin?"
"Hiç sanmıyorum"
"Pelin geri çekil dedim sana"
"Sana bana emir verme diye uyarmamış mıydım?" Serhat gerilmişti çünkü Pelin hemen gerilmişti.Saldır saldır diye düşünürken Pelin'in sinirle kendinden üç adım uzakta durduğunu gördü.Çıplak.Pelin. "Pelin bak güzelim beni sinirlendirme ve üzerine bir şeyler al." İnada binme ne olur diye içinden geçirirken Pelin "Giymiyorum. Hele bana bir dokun bak neler oluyor o zaman" diye tehdit edince Serhat öfkeyle dibinde bitti."Neler olacak?" diye sordu inatla Pelin "Denede gör" diyerek geri bir adım attı. Serhat nefesi arasından peki diyerek ilk önce yanaklarına dokundu.Sonra köprücük kemiklerine oradan da göğüslerine.Pelin "Sen görürsün" diyerek Serhat'ı sert bir şekilde itti.Serhat gerilince "Bana bir daha yaklaşma "diyerek kapı dışarı etti.Serhat ne olduğunu sindirdiğinde arabada küfür ediyordu.Evden atılmıştı hem de.Serkan'ın evinde duş aldıktan sonra siyah takımını giyip şirkete gitti.Orda her zamanki gibi bir sürpriz vardı.Ne zaman İzmir'e gelse mutlaka burada birlikte olduğu kadınlardan biri ofisin önünde onu süslenmiş püslenmiş bekliyordu.Gözlerini devirip kapıdan iteleyerek odanın içine soktu.Bir an tereddüte düştü.Bu kız geçen sefer gelen değil mi yaa? diye.Odaya girer girmez kız ona dönerek cilve yapamaya çalıştı ama Serhat hemen ona sarhoş olduğunu söyleyip bir iki gözyaşı dökmesini izledikten sonra rahat rahat koltuğuna gömüldü.On saniye kadar gözlerini kapadıktan sonra sekreteri kapıyı çalarak odaya girdi ve toplantısının başlamasına 10 dakika kaldığını söyledi.Gergin bir şekilde toplantı odasına odasındaki kapıdan girince herkesin neredeyse hazır olduğunu fark etti.İş yapacakları adam; ilk ihaleyi kaybetmesine rağmen canla başla çabalayıp varını yoğunu ortaya koyan eski belediye başkanlarından birisiydi.Önemsiz diyerek otururken gözleri kocaman oldu.Adamın yanında hazır ve fazla ciddi bir şekilde oturan Pelin vardı.Ne iş yapıyordu bu kız?Acilen yanına alınması geldi aklına.Arabasının ön yolcu koltuğunda aylık ne kadar isterse bir maaşla oturmasını.Yeterdi bu ona.Saçma hatta fazla saçma düşüncesine tebessüm ederek dikeldi ve iş yapacağı adını bile hatırlayamadığı adamla el sıkıştı.Tabii Pelin'le de.Pelin onu sıradan bir insan gibi selamladıktan sonra oturdular.Toplantıya başlayalı daha 20 dakika kadar olmuşken koltuğunda gerindi,erkeksi bir ifadeyle bacak bacak üstüne attı ve kalemini eline alıp çevirmeye başladı.O bunları yaparken Pelin sunum alanına çıkmış bir şeyler anlatmaya başladı.Serhat'ın kafasının içinde birden zonklamalar başladı.Sinirle gözlerini açıp kapadı.Derin derin nefesler alıp verdi.Şakaklarına parmaklarını bastırdı.Ama hiçbir işe yaramayınca toplantıyı yarıda bölüp Pelin'i kolundan tuttuğu gibi dışarıya sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağustos
RomanceAŞK HAYATI BU KADAR KARMAŞIK BİR ADAM DAHA ÖNCE GÖRDÜNÜZ MÜ?ŞANSSIZ BİR AŞK VE ONUN HATALARININ DİĞER AŞK MACERALARINI BU KADAR ETKİLEYECEĞİNİ NEREDEN BİLEBİLİRDİ Kİ SERHAT?