|Το Τσιγάρο|1|

24 3 0
                                    

Παρασκευη 8 Σεπτεμβριου

ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝ

Χτυπησε για 7η φορα το ξυπνητηρι...
Πεταχτηκα απο το κρεβατι για να το κλεισω. Η ωρα ηταν 10 παρα 5. Σηκωθηκα για να παω στο μπανιο να πλυθω ολοι ελειπαν απο το σπιτι, ο πατερας μου δουλευε ολη μερα πηγαινοντας απο δω και απο κει στις επιχειρισεις του, ο μαρκος(αδερφος μου 19 χρονων) ελειπε και αυτος λογικα θα ηταν με καμια γκομενα. Η μητερα μου δεν ζουσε ειχε παιθανει εδω και 15 χρονια, τουλαχιστον ετσι μου ειπαν!

Κουμπωσα το τζιν μου και αρχισα να κατευθηνομαι προς την καθημερινη κολαση που λεγοταν σχολειο...Περπατησα στην αυλη και εκατσα σε ενα παγκακι αρπαξα ενα τσιγαρο και το αναψα στα χειλια μου..

Ξαφνικα ακουστηκε ο ηχος του κουδουνιου! Περασαν μερικα δευτερολεπτα και ενιωσα δυο χερια να με αγκαλιαζουν απο πισω. Κοκαλωσα για μια στιμη, αλλα καταλαβα πως ηταν η κολλητη μου..(Μακρια μαυρα μαλια μεχρι την μεση, κοντη και αδυνατη με γαλαζια ματια)

«Χριστινα.;» Ρωταω αδιαφορα !Αυτη ανγχωθηκε λογακι ενω αφησε αργα τα χερια της απο πανω μου..

«Τι κανεις.. Που χαθηκες σημερα» με ρωτησε και ηρθε μπροστα μου κοιταζοντας με..

«Απο το να μην ερθω καθολου ειπα ας περασω μια βολτα» της απαντησα καθως γυρισα απο την αλλη..

Ακουσα παλι τον εκνευριστηκο ηχο του κουδουνιου αλλα αδιαφορησα.. Εκατσα ξανα στο παγκακι αναβοντας ακομα ενα τσιγαρο. Εκατσε κ εκεινη μαζι μ βγαζοντας κ αυτη ενα τσιγαρο απο την τσεπι της..

«Μου το αναβεις..;» με ρωτησε δισταχτηκα..Γυρισα το κεφαλι μου, της εδωσα τον αναπτυρα και ξανα κοιταξα μπροστα..

«Χαρη παμε στο παρκακι να αραξουμε εκει» ειπε και με επιασε απο το χερι
προσπαθωντας να με τραβηξει..

Φτανοντας κατσαμε κατω απο ενα δεντρο η σιωπη ειχε κυριαρχισει.. μονο το απαλο αερακι ακουγαμε που εριχνε τα φυλλα των δεντρων

«Γιατι δεν περνας απο το σπιτι μ αυριο το απογευμα ετσι κιαλιως οι γονεις μου ειναι εξωτερικο» ειπε κοιτωντας με ενυπομωνισια..

«Πω καλα στις 7 θα ειμαι εκει» της απαντησα ενω της εριξα μια κλεφτικη ματια.. δεν την ειδα καθολου απο την πρωηγουμενη φορα..

Γυρισα στο σπιτι το βραδυ ξαπλωσα στο κρεβατι μου και αρχισα να καπνιζω το ενα τσιγαρο μετα το αλλο, ο καπνος γεμισε ολο το δωματιο., καθως αρχισα να χανομαι στις σκεψεις μου..! Ξαφνικα η πορτα χτυπησε!

«Χαρη εισαι μεσα;» ακουσα την φωνη του πατερα μου.. και ετρεξα να ανοιξω τα παραθυρα για να φυγει ο καπνος..ουφ ειπα απο μεσα μου και ανοιξα την πορτα..

«Χαρηη» μου ειπε ενω ετινε να με αγκαλιασει..

«Πατερα εχω πολλες ωρες να σε δω καλα τι κανεις ολη μερα στη δουλεια;» του ειπα γεματος απορια και ανησυχια..

«Τρεχω απο δω και απο κει γιατι πηγαινω και σε αλλες πολεις» ειπε κοιταζοντας με γλυκα..

«Πανε να ξεκουραστεις» του ειπα και με καληνυχτησε..

×××××××××××××××××××××××××××××

Γεια σε ολους..
Με λενε Μαριο και ειμαι και εγω 17..
Αυτο ειναι το πρωτο μου βιβλιο και ελπιζω να σας αρεσει Θα υπαρξουν πολλες ανατροπες στην συνεχεια..!

×ΑΞΙΖΕ×Where stories live. Discover now