|Η τυχαια γνωριμια|4|

6 3 0
                                    

Μετα απο 5 μερες

Παρασκευη ξανα..

ΧΑΡΗΣ POV

Ειχαν περασει 5 μερες απο τοτε που ξανα ειδα την Χριστινα.. Δεν ερχοταν ιυτε στο σχολειο..αλλα αδιαφορησα..

[...]

Ξαφνικα ακουσα βηματα στις σκαλες και την πορτα να ανοιγει αποτομα..

«Ποιος ειναι; Τι εγινε;» ρωτησα ξαφνιασμενος γεματος περιεργια και ειδα τον μαρκο μπροστα μου..

«Σηκω ξεντυσου, ντυσου και κατεβα κατω σε περιμενουμε..» ειπε τραβοντας το σεντονι απο πανω μου και εκλεισε την πορτα βιαστικα.

Ειδα το παραθυρο και ειχε ηδη βραδιασει η ωρα ηταν 9 ανοιξα την ντουλαπα αρπαξα ενα μαυρο τζιν με σκισιματα απο μεσα και μια λευκη μπλουζα.. Κατεβηκα γρηγορα τις σκαλες και ειδα τον μαρκο μεσα στο μαυρο αυτοκινητο του να με περιμενει και να φωναζει να μπω μεσα.. Ετρεξα και μπηκα απευθεις στο πισω καθισμα

Ξαφνικα ενιωσα ενα μεθυστικο αρρωμα να καιει την μυτη μου και να μουδιαζει ολο μου το σωμα γυρισα και ειδα μια ψηλη ξανθομαλουσα με καστανα ματια να φοραει ενα κοντο μαυρο φορεμα και να κραταει μια μικροσκοπικη τσαντουλα..

Κοκαλωσα την κοιταζα απο πανω εως κατω ξανα και ξανα καθως γελασα πονηρα. Ηταν πραγματικα πολυ ομορφη. Γυρισε και με κοιταξε και αυτη. Ενιωσα τα δικα της ματια να εστιαζουν πανω στο γυμνασμενο σωμα μου.

«Αντζελα, εσυ;» μου ειπε ενω τα ματια μας συγκρουστηκαν..!

«Εε Χαρης.. χαρηκα πολυ» και της εδωσα το χερι μ. Μολις ανταποκριθηκε και αυτη δινοντας το δικο της ενιωσα ενα ριγος να περναει απο μεσα μ και να παγωνει τις αρτηριες μου.. Το δερμα της ηταν τοσο απαλο και αυτη ηταν τοσο γλυκια ειχα μεινει να την κοιταω σαν μαλακας..

«Εισαι πολυ ομορφη» της λεω

«Και συ δεν πας πισω» μου απαντησε χαμογελωντας

«Φτασαμεε» ακουω τον Μαρκο να λεει τραγουδιστα..ενω μας ανοιξε την πορτα για να βγουμε

Ειδα μπροστα μου ενα μεγαλο μπαρ με εναν μεγαλο κεραυνο να εχει απο μπροστα ζωγραφισμενο..

Καθως μπηκαμε μεσα εγω ο μαρκος και η αντζελα αντικρισαμε μια πολυ δυνατη μουσικη κοπελες και αντρες απο διπλα μας να χωρευουν στον ρυθμο της μουσικης και αλλους να κατεβαζουν ενα ενα τα ποτα..

«Απο δω ο Γιωργος, η Μαιρη και ο θανος, την αντζελα την γνωρισες πριν» ειπε ο μαρκος ενω μου παρεγγηλε μια βοτκα λεμονι..

×ΑΞΙΖΕ×Where stories live. Discover now