Σαββατο 9 Σεπτεμβριου
Ειχε παει 7 το απογευμα ημουν μπροστα απο το σπιτι της χριστινας..Χτυπησα δυνατα την πορτα..Η πορτα ανοιξε, κατεβασα λιγο το κεφαλι μου και ειδα την χριστινα να με κοιταει γεματη χαρα..
«Ηρθεες» μου ειπε ενω μου εκανε μια μεγαλη τρυφερη αγκαλια.. εγω αδιαφορησα και στην συννεχεια μπηκα μεσα στο σπιτι της..
Ο σκυλος της εκανε σαν τρελος που με ειδε, μαλλον θα χαρηκε ειχε να με δει καμια βδομαδα.. Εσκυψα και τον χαιδεψα απαλα στο κεφαλι..
«Τι θες να κανουμε πρωτα» με ρωτησε ξαπλωνοντας με δυναμη στο κρεβατι της..
Μου εφυγε ενα μικρο γελακι απο τα χειλει μ σηκωνοντας τους ωμους μ ψηλα..
«Ελα να δουμε ταινια» μου ειπε ψαχνοντας στο λαπτοπ της..
«Μην μου βαλεις καμια ερωτικη οπως την αλλη φορα» της ειπα κοιταζοντας την επιμονα..αδιαφορησε.!
«Την βρηκαα» ειπε ενθουσιασμενη και καθως εφερε δυο μπυρες ξαπλωσε διπλα μου..
Μολις αρχισε η ταινια εγω χαθηκα στις σκεψεις μου! Σκεφτομουν αυτο που ειχα παλια με την χριστινα και φοβομουν μην ξανα κανουμε το ιδιο λαθος..
«Χαρη εισαι εδω;;...Χαρηη ζειις;» μου ειπε και με σηκωσε απο τον λυθαργο..
«Εε;Ναι;...Τι;..Τι θες γαμωτο;»
«Τι σκεφτοσουν παλι» ειπε τρομοκρατημενη ενω στην συνεχια χαλαρωσε και γελασε ψυθιριστα...
«Τ-Τιποτα κατι δικα μου να μην σε νοιαζει» της ειπα κοιταζοντας απο την αλλη μερια..
«Κατι σκεφτοσουν εσυ δεν μου ξεφευγεις!, Σαρεσε η ταινια;» ρωτησε καθως γυρισε το κεφαλι μου προς τον εαυτο της..
«Εε.. Ναι.. καλη ηταν» της απαντησα εκνευρισμενος μην ξεροντας καν ποια ειδαμε ή τι ειδαμε..
«Μα εβαλα ερωτικη παλι ρε χαζουλη» ειπε και γελασε..
«Εε.. Ναι..χαλια..ηταν» της ειπα ενω μου ξεφυγε ενα μικρο γελακι μεσα απο τα χειλια μου..
Κατεβηκαμε απο το δωματιο της και αραξαμε στον καναπε του σαλονιου. Αυτη πηρε δυο μπυρες δινοντας μ την μια και βαλαμε κ οι δυο ενα τσιγαρο στο στομα μας.. Ο καπνος ειχε γεμισει ολο το σαλονι αλλα εγω ακομα διεκρινα τα γαλαζια ματια της..
«Χαρηη» με φωναξε
Ξυπνησα απο τον λυθαργο μου νομιζοντας οτι με ειχε ζαλισε ο καπνος..
ESTÁS LEYENDO
×ΑΞΙΖΕ×
De TodoΟ χαρης 17 χρονων μενει στην Θεσσαλονικη, ειναι σχετικα ψηλος καστανομαλης με γαλαζια ματια περναει αρκετο χρονο με την χριστινα την κολλητη του απο το γυμνασιο. Στη συνεχεια γνωριζει και αλλα προσωπα στην ζωη του και ενα απο αυτα θα του τραβιξει τη...