|Αναμνησεις|2|

21 3 0
                                    


Εκλεισα την πορτα και τα παραθυρα ξανα.. Εβγαλα ξανα το πεκετο μετα τσιγαρα εβγαλα ενα απο μεσα, το εβαλα αναμεσα απο τα χειλει μου, και το αναψα.. Πηρα μια γερη τζουρα, μετα αλλη μια, και αλλη μια, οι δυο εγιναν 10 μου ειχε μεινει ενα τελαυταιο τσιγαρο το αναψα και εκεινο.. Εβλεπα τον καπνο να εχει γεμισει ολοκληρο το δωματιο οι τοιχοι σχεδον μαυρισαν στις γωνιες..

Βυθιστηκα στις σκεψεις μου, αναπολωντας τις αναμνησεις μου απο το παρελθον, και συγκεκριμενα αυτες με την Χριστινα..

Ειδα το ρολοι 1 η ωρα το βραδυ μάιος 9 σεπτεμβριου..Σαν σημερα ειχαν αρχισει τα απεριγραπτα συναισθηματα με την Χριστινα.. Τοτε που ειμασταν ξενιαστοι ειχαμε ερωτευτει ο ενας τον αλλον. Τρεχαμε απο δω και απο κει σε καθε γωνια της πολης.. πηγαιναμε στα μπαρ πιναμε και χορευαμε στον ρυθμο με τις ωρες εως να κουραστουμε τοσο που να σοριαστουμε κατω.. μεθαγαμε συνεχεια.. πηγαιναμε στην παραλια και τρεχαμε μεχρι να πεσουμε ο ενας πανω στον αλλον.. θυμαμαι που κοιμομασταν συνεχεια στο ιδιο κρεβατι.. που κοιτουσαμε ο ενας τον αλλο για ωρες... θυμαμαι που καθε φορα που με ακουμπυσε αυτο το τελειο αδυνατο και δροσερο κορμι της ηλεκτριζομουν και ανατριχιαζα καθε δευτερολεπτο... με φιλουσε συνεχεια... και χαιδευε τρυφερα το μαλλι μου.. ακομα θυμαμαι που την αγκαλιαζα σφιχτα δεν την αφηνα για ωρες.. και καθε πρωι της ψυθιριζα καλημερα και αυτη στριμοχνοταν ακομα περισσοτερο στην αγκαλια μου σαν να μην ηθελε ποτε να την αφησω σαν να μου ελεγε οτι μονο εκει ηταν ασφαλεις, μονο εκει μπορουσε να βασιστει...
Τα ειχαμε περιπου για 3 μηνες δηλαδη μολις μισο μηνα περιπου για να τελειωσει το καλοκαιρι και να αρχισει αυτη η πρωινη κολαση που λεγεται σχολειο..Εκεινη την μερα ηταν  20 αυγουστου, μου τηλεψωνησε για να βγουμε! Αρπαξα ενα τζιν απο την ντουλαπα μου, μια μπλουζα και ανεβηκα στην μηχανη, ηθελα πολυ να την δω δεν την χορταινα ποτε αυτα τα ματια της ηταν τοσο μεγαλα και μεθυστηκα ελαμπαν καθε φορα που τα κοιτουσα καιε εκαναν να κοκαλωνω..Καθως εφτασα μπροστα απο την πορτα της, αυτη ετρεξε και πηδηξε με φορα πανω στην μηχανη, ειχε γινει συνηθεια πλεον.. φηλησε βαθια αλλα τοσο τρυφερα τα χειλια μου.., με αγκαλιασε σφιχτα και γκαζωσα την μηχανη... μεχρι που φτασαμε στην παραλια η ωρα ηταν 8μιση ειχε αρχισει να βραδιαζει.. Αυτη φορουσε ενα μινι και ενα μικρο τοπ απο πανω.. Ειχαμε και αυτη στριμωχτηκε μεσα στην αγκαλια μου, αναψει  φωτια, πιναμε μια μια τις μπυρες και στριβαμε ενα ενα τα τελειωμενα τσιγαρα   μεσα στην αμμο για να σβησουν τελειως..

Ξαφνικα σηκωνεται βγαζει το τοπ της και το μινι που φορουσε και βουταει στο νερο.. το ιδιο κανω και γω βγαζω το τζιν μου και την μπλουζα και βουτηξα στο νερο μετο μποξερακι μου.. το νερο ηταν σχετικα ζεστο.., με αγκαλισε και με κοιταξε στα ματια ανταποκριθηκα και εγω κοιτιομασταν ακινητοι ειχαμε παγωσει και οι δυο φυσικα οχι απο το νερο αλλα απο την ανατριχιλα που ξεχιλιζε στις φλεβες μας.. εστριψα το χερι μου και ακουμπησα τα χειλια της αυτη ανταποκριθηκε και αρχισε να φιλαει με παθος το πανω χειλος μου και να μου το δαγκωνει δυνατα, εγω χαιδευα τρυφερα το κορμι της καθως με το αλλο χερι της επιανα τον λαιμο για καλυτερο ελενγχο..

Το ξυπνητιρι χτυπησε και σηκωθηκα απο τον λυθαργο μου.. Γαμωτο δεν κοιμηθηκα καθολου ολο το βραδυ σκεφτομουν τον γαμημενο παρελθον αυτις τις γαμημενες αναμνησεις..

××××××××××××××××××××××××××××××

Τα πρωτα κεφαλαια θα ειναι λιγο μικρα αναγκαστηκα αλλα στην συνεχεια θα τα μεγαλωσω αρκετα..!

×ΑΞΙΖΕ×Where stories live. Discover now