Chanyeol baekhyun'u koltuğa uzandırıp yavaşça yûzüne yaklaştı. Ikisininde heycandan gòğüsleri inip kalkıyordu.
"Tekrar benim olur musun baekhyun?" Baekhyun adamın gözlerine aşkla baktı. Cevap vermeden hızla dudaklarına kapandı. Chanyeol öpüşmeyi daha hızlı ve ateşli hale getirdi.
Baekhyun kendini chanyeol'ün organına sürttü.
"Immm.." chanyeol inleyince baekhyunu alıp odaya çıkardı. Tekrar yatağa yatırıp üzerindekileri çıkardı sadece boxer ile kalınca tekrar adama yöneldi. Üzerindeki tişörtü çıkarıp kenara fırlattı.
Pantolonunu da çözüp odanın bir köşesine fırlattı. Boynundan öperek izlerini bırakmaya devam etti. Eliyle her yerini okşuyordu. Baekhyun'un kalçalarını eliyle yoğurdu.
"Ah! Chanyeol hadi!" Chanyeol adamın boxerini çıkarıp iki parmağını içeri yolladı.
"Ahh!" Chanyeol kendi boxerini çıkardıktan sonra sertleşmiş aletini deliğe konumlandırdı. Aniden girince baekhyun ikiye katlanmıştı.
"Ahh chanyeol hızlan!" Baekhyun yalvarınca chanyeol daha da hįzlandı.
"Harika bebeğim harika böyle devam" chanyeol zevk noktasını bulunca oraya vurmaya devam etti.
"Imm ahh chanyeol çok güzel" chanyeol üyesini çıkarınca ikili nefes nefese birbirlerine baktı. Iki yılın hasreti bugün son bulacaktı.
"Sence yeter mi bu channie?" Chanyeol anlayıp tekrar baekhyun'un üzerine yerleşti. Elleri boynundan aşağı daha da aşağı kaydı...
"Appa?" Chanyeol kendini hızla yan tarafa atıp yorganı üzerlerine çekti.
"Hadi baekhyun git ve oğlumuza sen bak" baekhyun kalkıp üzerine eşofman ve tişort giydi.
"Geldim bebeğim" kucağına alıp boynuna yatmasına izin verdi.
"Sen kimsin?" Chanhyun sorunca baekhyun chanhyunu odasına götürdü.
"Ben senin annenim seni doğuran benim bitanem"
"Appamın bana şüyekli bahşettiği kisi misin sen yoksa? Annem ssn misin? Heyooo annem geymissss" boynuna tekrar atlayıp kocaman sarıldı.
"Evet oğlum anne geldi, ama şimdi uyu sabah sana bissuru kurabiye yapıcam tamam mı?" Gözleri parlayan çocuğa baktı.
"Geycekten mi?"
"Evet ama uyumazsan yapmam" hemen gözlerini kapatmış oyuncağına sarılmıştı. Baekhyun alnından òpüp odadan çıktı.
Yatak odasına girince tavanı izleyen chanyeol ile karşılaştı.
"Nerde kalmıştık biz" adamın üzerine oturup kendini sürttü.
"Eski kedicik hala duruyor bakıyorum da" baekhyun gülüp üzerindekileri attı. Yatan chanyeol'ün üyesini içine aldı ve üzerinde zıplamaya başladı.
O gece bu şekilde devam etmişti.
Hasret gidererek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dαdч í mαfíα || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Bir mafya, aşka inanmayan ama zevk düşkünü. Çekiciliği ile gözleri boyayan elini masaya vurunca kimsenin sesini çıkaramayacağı güçte. Ve bir erkek düşkünü minik bir beden. Bir kız kadar güzel alımlı. Bakalım bu güzel adam, bu sert...