17

7.6K 273 114
                                    

"Baekhyun neden demiyorsun doğumunun başladığını!" Chanyol baekhyunu kucağına alarak arabaya götûrdü.

"Ahhh! Sen gelirken kaza yapma diye! AHHHH!" chanyeol oturtup kendide arabaya bindi.

"Tamam sakin ol hadi derin derin nefes al" baekhyun hastaneye gidene kadar acıyla kıvranmıştı.

"Oğluma bir şey olursa! Seni yaşatmam baekhyun!" Baekhyun hayal kırıklığıyla daha da ağlamaya başlamıştı.

"Korkma! Olmayacak bişey!" Hastanede doktorlar karşılamıştî hemen. Amaliyata alırkelarken chanyeol yere çöküp olacakları beklemeye başladı.

Bir kaç saat sonra içerden doktor çıktı.

"Oğlum nasıl? Iyi mi? Iyi mi oğlum!?" Chanyeol doktora sorar bakışlarla baktı.

"Ne kadar iğrenç bi insansınız! Kocanız öldü fakat sadece oglunuzu soruyorsunuz!" Chanyeol beyninden vurulmuşa döndü. Baekhyun gitmişti.

"Baekhyunu görebilir miyim?" Doktor gülüp adama baktı.

"Buna izin veremeyiz. Oğlunuzu birazdan küvese alacaklar gayet sağlıklı"  chanyeol oğlunu görmek için odaya gitti. Hemşire girmesine izin verip baktırdı.

"Oğlum"kucağına alıp minik oğlunun kokusunu içine çekti.

"Aynı baekhyun" hemşire bebeği hazırlayıp çıkmaları için izin verdi.

Baekhyun ise... baekhyun yaşıyordu. Chanyeol'e öyle denmişti.

"Oğlunla daha mutlu olacaksın chanyeol. Belki başkasına anne diyecek ama daha mutlu olacaksın. Haklısın sevmediğin birisi ile devam edemezsin. Seni ssviyorum. Hoşçakal. Hoşçakal minik meleğim. Umarım ilerde beni affedersin."

-pohibohi-

dαdч í mαfíα || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin