8

12.9K 312 186
                                    

Chnyl: baekhyun.

Sexydady: efendim chanyeol?

Chnyl: bak ne dicem. Sen gel benim bir kaç günlük çalışanım ol. Adamlarımdan birisi geberdi. Onun yerine seni hazırlayalım olur mu?

Sexydady: chanyeol ben iyi değilim.

Chnyl: neden ne oldu?

Sexydady: annem chanyeol, annem öldü. Kimsem yoktu. Sadece o vardî ama o da gitti.

Chnyl: gerçekten mi? Ben çok üzgünüm. Gelmemi ister misin yanına?

Sexydady: hayıe chanyeol yalnız kalmak istiyorum.

Chnyl: nerdesin sen şimdi?

Sexydady: odamdayım yatağımda uzanıyorum.

Chnyl: yalnız kalırsan daha kötü olursun. Geliyorum yanına.

Ssxydady: peki. Bekliyorum.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Baekhyun ağlamaktan şişmiş gözlerine aynadan son kez baktı. Annesi zaten hastydı ve ona bakmakla yükümlüydü.

Kapı çalınca kendine çeki düzen verdi. Kulpu çevirip karşısında ki adama baktı.

"Hoşgeldin gelsene içeri" chanyeol baekhyun'un evinin içini daha yeni görüyordu. Duvarlar çatlak ve kötü görünüyordu. Minik bir televizyon vardı. Koltuklarín kuması yırtılmıştı ve içine çöküktü. Tavanda naylon çekiliydi. Ve tahtadan dı. Yerler beton du ve ortada küçük bir halı vardı. Baekhyun'u süzdü. Üzeribe eski yırtık bir tişört ve altında yine eski bir pamtolon vardı.

"Bakma öyle, senin gibi lüks evim.ya da eşyalarım yok. Etraftan topladıklarımızla yaptık burayı. Annemin çok emeği vardı." Gözleri tekrar dolarken chanyeol kollarına alıp sarmaladı onu. Bu hali çok acınasıydı.

"Hayır evin çok güzel öyle düşünme" saçlarínı okşarken konuştu.

"Burasîmî güzel, hadi ama tam bir yalancısın" chanyeol gülüp adamı kendinden uzaklaştırdı.

"Hadi gel bana gidelim daha fazla burda kalma" baekhyun şaşkîn bakışlarını adama çevirdi.

"Ama burası annemden bana kalan tek yer. Burayı nasıl bırakîrım" chanyeol tebessüm edip adamın saçlarından öptü.

"Bak ne dicem. Annen hep burasını güzel görmek isterdi değil mi? Birlikte burayı düzeltip yeni eşyalar almaya ne dersin? Bahçeyide güzelce süsleriz?"

"Bir mafyadan bunları duymak çok garip" gülüp yaşlı gözlerini sildi.

"Mafyayım ama bende insanım" baekhyun uzanîp uzun olanın dudaklarına dudaklarînı değdirdi.

Chanyeol adamın elinden tutup uzaklaştırdı.

"Hadi gidelim" birlikte evden çıkıp bir sürü malzeme aldılar. Sonra da baekhyun'a en güzellerinden bir sürü kîyafet aldılar.

"Chanyeol çok şey aldık ama yeter yoruldum ben" ayaklarını yere vurarak konuştu.

"Bitti zaten benim eve gidelim dinleniriz biraz" baekhyun onaylayįp chanyeole baktı. Arabayı çalıştırmadan hemen adamın kucağįna oturdu.

"Baekhyun ne yapıyorsun?" Baekhyun adama kendini sürtmeye başlamdı. Elleri pantolonundan içeri gitti. Uzun olanın uzun aletini avuçlauíp çekmeye başladî.

"Imm..baek dur" baekhyun durmayįp chanyeol'ün üzerinde ki gömleğin düğmelerini açmaya başladı.

"Lütfen chanyeol, dokunuşların ile iyileştir beni" chanyeol adamîn sıcak dudaklarını göğsünde hissedince titredi. Elleri istemsizce baekhyun'un kalçalarína gitti. Baeki kendine daha da bastırdı.

"Eve gitsek de mi devam etsek?" Baekhyun koltuğuna geçip adama arsızca baktı.

"Can alıcısın chanyeol" chanyeol hįzla eve arabayı sürdû. Iki dakikada varmışlardı. Baekhyun arabadan fırlayıp chanyeol'ü çekiştirdi. Chanyeol içeei girer girmez baekhyun'u duvarla arasįna alıp elleri ile saçlarína asıldı. Dudakları birbiriyle savaşıyordu. Chanyeol dilini baekhyun'un damağįnda dolandırdı. Ağzının içini keşf ettikten sonra yüzünü öptü. Boynundan öpüp emdi. Isırarak izlerinj bıraktı.

"Yavaş ol be hayvan acıdı" chanyeol adamın bacaklarını beline doladı. Eliyle kalçasını sıkıp yoğurdu. Parmaklarıyla pantolonun üzerinden deliğine baskı uyguladı.

"Ahh..chanyeol harikasın!" Baekhyun inleyince chanyeol odanın kapısını açıp yatağa uzandırdı. Üzerindekileri çıkarîp pantolonunu yer ile buluşturdu.

Chanyeol baekhyunun aletiyle oynamaya başlayíp emdi. Ağzında lolipop misali dolandırmaya devam etti.

Baekhyun dayanamayıp chanyeol'ü altına aldı. Üyesini deliğine konumlandıp sürttü. Sertleşmesini sağladıktan sonra içine aldı yavaş yavaş.

"Ah! Chanyeol!" Chanyeol baekhyun'u tekrar altına alıp gelgitlerine devam etti.

"Oh..." baskhyun acıyla tırnaklarını adamın sırtına geçirdi.

"Ah c-chan-chanyeol!" Chanyeol daha hızlanıyor baekhyun ise acıdan yerle bir olmuştu. Beli olabildiğince kıvrılmış, sevdiği adamın tadına varıyordu.

Chanyeol kendini kenara atįp soluklandı. Ikiside gercekten yorulmustu.

"Harikaydın " chanyeol konusunca baekhyun adama bakip güldü.

"Sende öyleydin" birbirlerine sarılîp saatlerce konustular. Arada birbirlerine masum ama tatlı öpücükler bırakıyorlardı.

-pohibohi-

dαdч í mαfíα || chαnвαєkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin