2 yıl sonra
🔜🔜🔜🔜
"Iyiki doğdun iyiki doğdun iyi ki doğdun chanhyun! Mutlu yıllar oğlum!" Chanhyun 2 yaşına girmişti. Chanyeol çevresiyle doğum gününü kutluyordu.
"Appaaaaa!" Sevinçle yerinde zıplayıp mumları üfledi.
"Aferim oğluma! Ee hadi ama al kocaman bi tane pastadan" tabaktaki dilime elini daldırıp ağzına attı.
Kapı çalınca herkes oraya odaklanmıştı.
"Kim olabilir ki?" Chen gidip kapıyı açtı.
"Buyrun?"
"Merhaba, park chanyeol burda oturuyor değil mi? Doktor park?"
"Evet buyrun" içeri girip salonda iki çift gözü iki bedeni aradı adam.
"Chanyeol" chanyeol gòzleri kocaman açılmış bir halde karšısında ki bedene baktı.
"Baekhyun" chanhyun gülüp baekhyuna yaklaştı.
"Şende mi dogum günüme geydin! Hadi gey şende izye" elinden tutup çekiştirdi. Baekhyun yere diz çöküp oğluna sımsıkı sarıldı.
"Oğlum, minik meleğim benim, her şeyim seni çok òzledim" chanyeol kendine gelince chanhyunu ondan uzaklaştırdı.
"Hangi yüzle buraya gelip ona dokunuyorsun sen!" Baekhyun sinirle ayağa kalkıp adama baktı.
"O benim de oğlum!"
"Sen oğlunu kaybedeli çok oldu baekhyun! Ben seni iki yıldır ölü biliyorum!"
"Şu an yeri değil chanyeol lütfen"
"Parti bitti millet herkes dağılsın!" Herkes teker teker giderken chanyeol sakinliğini koruyor baekhyun ise oğlunu süzüyordu. Kocaman olmuştu. En son amaliyat haneden resmini çekip kokusunu içine çekmişti.
"Otur şuraya ve ona bakmayı kes! Chanhyun uyku vakti hadi gel sonra sana daha büyük pasta alıcam tamam mı?" Chanhyun sevinçle odasına koştu. Chanyeol baekhyun ile baş başa kalınca sessizlik çöktü.
"Neden gittin?"
"Beni sevmiyordun. Sevmediğin birisi ile bir ömür geçiremezsin. Kendimi fazlalık olarak gördüm. Sen oğlumla daha mutlu olacaktın"
"Saçmalık. Böyle bir nedenden dolayı bırakamazsın"
"Mecburdum ama bak geri döndüm oğlumuza sana" elini tutmak için uzandı baekhyun.
Fakat chanyeol geri çekilip izin vermedi.
"Git baekhyun. Benden ve oğlumdan da uzak dur" baekhyun chanyeol'ün yanına oturup elini dizine koydu.
"Bu sefer gerçekten geldim chanyeol lütfen kabul et beni" chanyeol adama baktı özlemişti. Her zerresini özlemişti. Sımsıkı sarıldı. Kokusunu içine çekti.
"Seni çok özledim chanyeol" baekhyun adamın ensesini okşarken konuştu.
"Gitme baekhyun sakın gitme bir daha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dαdч í mαfíα || chαnвαєk
Romance✎Poi Yapım Sunar Bir mafya, aşka inanmayan ama zevk düşkünü. Çekiciliği ile gözleri boyayan elini masaya vurunca kimsenin sesini çıkaramayacağı güçte. Ve bir erkek düşkünü minik bir beden. Bir kız kadar güzel alımlı. Bakalım bu güzel adam, bu sert...