Sadece Bilgi Alışverişi 😉Wp Grubu
Büşra: kızlar bana bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi .
Melisa:oha eee?
Eylül: vay anasını sayın seyirciler fjfjfh
Büşra:Beni sevdiğini falan söylüyor .Tabi ben numarayı "A" dite kaydettim . Ve profiline baktım ama simsiyah . görünmüyo .
Büşra:*diye
Büşra: sonra şaşırdığımı fln dile getirdim.Bu bana garip bi kelime demiş melifkulis mi ne. her neyse..
İrem: olaylara gel vaaayss be
İrem: eee sonra noldu?
Büşra: sonra bana GÖRÜLDÜ attı bana ya bana .
Melisa: fjfjjfjfjffj
İrem: sesli güldüm gnhffhfhhf
İrem: Eylül nerde ?
Melisa: Tıkınıyodur. Cjjfhc
Melisa: Aç ya jfjfhffh
Büşra: Hakikaten ya nerde o ?
Büşra: Eylüüüüllllll Nerdesiiiiin?
Eylül: Burdayım ya sifonu çekiyordum.
Eylül: Bir an tuvalette olduğumu unutum uyuyakalmışım da 😁
Büşra: aşkolsun ya o kadar mı sıkıcı anlatıyorum hıh
Eylül: ya kanka benim bildirim sesi yanlışlıkla ninni olmuş da siz mesaj attıkça eeee eeee eeee eeeeee diyo ghhghf.
İrem: salak ya hfjffhhf
Melisa:kızım sende ninni ne arıyo pardon ?
Büşra: aynen kanka
Eylül: ya olay şöyle oldu .Bizim salak Gökan var ya .
İrem: Ha şu sizin kuzenlerden mi ?
Eylül: He knk onlardan cbjchc
Eylül: ya geçen Gökanlar geldi. (amcamın oğlu olur kendisi).Her neyse Bizim bu salakla klıflar aynı . Bu salağın kız kardeşi var 4 aylık. Bu kız kolikmiş . Kolik ne diye sormayın bende bilmiyorum jfjfjc. Ya sürekli ağlıyormuş. Susması için ninni indirmeye çalışmış . Bu salak hâlâ farketmemiş telefonların karıştığını salak işte. Sonra bu akıllı kendi kendine düşünmüş . Demiş ki ben bildirim sesimi ninni yaparsam bu kız hep uyur .
Eylül: mantığa bak ya xhgxhx
Melisa: hfjfjfjggju
İrem: ya bişey takıldı kafama . Bu bilinmeyen seni ne zamandan beri seviyormuş ?
Büşra: ya 6 sene fln dedi ama.
Eylül:😑😑😑
Büşra: amaaan boşverin beya kim olduğunu bir bulalım . Kim olabiliiirrr kiiiim kiiiim?
Büşra: hadi hayırlı geceler öpüldünüz bebekler😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mellifluous Seslim | Texting
RandomArkadaşlar "Melliflious" tatlı ,yumuşak, dinlemesi zevk veren ses demek .