9. Bölüm

23 2 1
                                    

~Burak'tan~

Büşra sınıfta arkadaşlarıyla oturup muhabbet ediyordu. Aslında onun sınıfına pek gitmezdim ama bu gün gidesim tuttu . Neyse sabah babam 20 tl vermişti harçlık için bozukluk yokmuş . Hem o parayı bozdurmuştum verecektim .  Hem de.....

Ufff siz yabancı değilsiniz . Büşra'nın kankalarından Melisa 'yı iki seneden beri seviyordum. Başlarda bi hoşlantı , beğeni gibiydi ama sonra....

Bizim tayfayla bahçeye çıktığımızda gözüm onu arıyordu. Kardeşimin kankasıydı. Sanki ona ihanet etmiş gibi hissediyordum.

Saçmaydı aslında neden ihanet edeyim ki . Biz bişey yaşamış olsaydık. Sıkıntılıydı . Ama ben sadece platonik seviyordum onu.

Neyse.. konu buraya nasıl geldi . (Buray'a gelmedi Oğuzhan koç 'a geldi hffhgj)

Sınıflarında sadece Büşralar ve birkaç uyuyan kişi vardı . Büşra'ya el ettim görmedi. Yanındaki irem uyardı onu . Benim zeki(!) İkizim ise sonunda beni farketti . Ben ona parayı uzattım. Tam çıkacakken . Güüüüüğğğmm diye bir ses duydum.  Arkamı bir döndüm. Melisa yerde . Bizim kızlar da gülüyor . Gülsem mi yardım etsem mi bilemedim .sonra bir anda onun yanında buldum kendimi . Etrafına afallamış bir şekilde bakıyordu. Benden beklemiyormuydu bu hareketi.

Her neyse  . Ben melisayı kaldırdım ve 'iyimisin' dercesine bir bakış attım. Eylül ve irem gülmekten bizi fark edememişti .Büşra hâlâ şoktaydı hsgsgs
Melisa hem utanmış hem de mahçup masum bir tavırla iyiyim dedi ve elini elimden çekti. 

Bozulmuştum ama bozuntuya vermemiştim. İyiydi artık gidebilirdim. Ben henüz yeni arkamı dönmüşken .arkamdan bir ses duydum . 'sağol Burak' ismim hiç bu  kadar  güzel gelmemişti bana . Daha önce bir çok kez gözlerimiz  buluşuyordu bahçede falan ama ilk defa bu kadar yakındık.

Melisa: köpek neden ittirdin beni . Yerle fantezi yaşadım resmen.

Eylül: kanka be ben sana deydim sen uçtun hdfhhf

İrem: yalnız o ses neydi . Seni yerde görmesem deprem falan sancam fyhfhf

Büşra: tamam abatmayın alt tarafı sandalye kırıldı jtfhhf.

Melisa: uff siz görürsünüz köpekler korkun benden olum . Bu saatten sonra bir gece ansızın. Yatağınızda biterim sizi öldürüm.  Korkun bendeğn









Eveeet Melisa ile Burak ı da şipledim chhxhc

Mizahta 3bin 115  kitap arasından 194. Olmuşuz 😊💙😘

Mellifluous Seslim  | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin